“La Moulinière waar de kwaliteit primeert.”
Beoordeling van La Moulinière

La Moulinière
Geclassificeerd als nr. 14 van 408 Restaurants in Oostende
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten
Beschrijving: Toen Allisson Goossens zeven jaar geleden afstudeerde, zocht ze een project waarin ze haar passie kwijt kon: ze viel als een blok voor dit prachtige pand en ging het avontuur aan. Vandaag is La Moulinière een waar instituut voor al wie van mosselen houdt. Op het menu? Maar liefst 40 verschillende mosselbereidingen, een op-en-top Belgisch product dat chef Benjamin met perfectie weet te bereiden in zijn open keuken. De setting is stijlvol, uitgepuurd en zeer gezellig en biedt het uitgelezen kader voor het proeven en degusteren van heerlijke mosselen, die voor elke service vers geleverd worden. Plus is het jne terras waar je de boten ziet bin- nenvaren. Binnenin siert kunst de muren.
3 weken geleden beoordeeld

Top restaurant, super lekkere mosselen op diverse manieren bereidt.
Gezellig, modern interieur. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2020
    • Sfeer
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
lamouliniere, Propriétaire van La Moulinière, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt

17 februari 2020 beoordeeld

Wij gingen met 2 voor de mosselen, 1 maal natuur en 1 maal curry, batida en banaan. Lekker gegeten, maar moest de pot gevuld zijn met jumbo mosselen zou het top geweest zijn! De curry, batida, banaan is qua smaak een aanrader. Wij kozen voor het menu met aperitief, mosselen, dame blanche of Itish coffee.
Aperitief was zeer lekker, mosselen lekker, de aangeboden fles witte wijn en dame blanche zeer goed en Irish coffee super goed (de beste die ik ooit in een horecazaak heb geserveerd gekregen, origineel opgediend in laagjes en met rietje in een leuk glas en met een flinke wisky-geut, houwen zo!
Oh, de frieten waren ook zeer goed! Bijvragen geen probleem!
De bediening was discreet en zeer correct en vriendelijk, net zoals de inrichting.
Een lunch waar je tevreden buitengaat.
M J

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer veel keuze in bereidingswijze, perfect klaar gemaakt. Lekkere originele saus erbij. Zeer vriendelijke bediening in het Nederlands. Wij komen zeker terug!

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het trok me sterk aan dat er een grote keuze was in de bereidingswijze van de mosselen. Dit is zeker een positief punt!
De mosselen zelf vond ik eerder matig: portie was ietsje te klein, al dien ik eraan toe te voegen dat ik veel honger had. Er zaten vooral veel kleine mosseltjes bij en er waren, naar mijn normen, te weinig groenten bij. Dat laatste was toch opvallend, als ik het vergelijk met andere restaurants waar ik regelmatig mosselen eet. Ook de portie frietjes vond ik eerder aan de kleine kant.
Ik kreeg er mayonaise en mosterdsaus bij, de porties waren ruim voldoende.
Verder verliep de bediening vriendelijk in een gezellig kader!
Ik zou het liefst 3,5 sterren geven. Dat kan echter niet waardoor ik toch neig om er dan 3 te geven en geen 4.

16 december 2019 beoordeeld

Lekkere mosselen. Tomaat garnaal was goed maar tomaat niet gepeld.goede bediening maar we waren daar dan ook helemaal alleen op zondagmiddag. Daardoor wel een beetje een rare sfeer. Maar voor de rest een aanrader.

Datum van bezoek: december 2019
    • Sfeer
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die La Moulinière bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In La Moulinière geweest? Deel je ervaringen!