Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
privé sauna met verwenpakket is best leuk

Beoordeeld op 17 maart 2020

Google
Populaire tours & activiteiten in en om Oostende
vanaf 91,44 US$
Beoordeeld op 22 juni 2020 via mobiele applicatie

Zeer mooi sauna complex op een mooie locatie. Vriendelijk en leuk personeel. Eten van top kwaliteit!

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 17 maart 2020

pluspunten : het privé sauna gedeelte is in keurige en propere toestand, ruime variatie van sauna's, infrarood, etc, deftige hapjes en echte champagne bij het verwenpakket

minpunten : alhoewel mijn reservatie al van een week tevoren vastlag, werden de verschillende sauna's pas aangezet bij aankomst, dus half uur wachten eer de sauna echt begint. het was onze eerste bezoek en we kregen snel wat info mee aan de balie, maar éénmaal in de sauna staat er niets van uitleg . er staan ook minstens 5 camera's in het privé sauna gedeelte ? bij navraag zegt men dat dit voor de veiligheid is ? wij vonden het storend .

Beoordeeld op 26 februari 2020

De grote outdoorsauna is er niet meer (wegens brand). Daarom gebeuren de opgietsessies beneden in het buitengebouw. Deze ruimte is te krap voor een dertigtal mensen en daardoor niet aangenaam. De aanwezige opgieter roeit met de riemen die hij krijgt en deed zijn best om het toch aangenaam te houden. De klanten zouden hier wel vooraf mogen worden over ingelicht en ook een korting mogen krijgen op het toch al vrij hoog tarief van € 30 (zonder abonnement). De maaltijden en snacks in het restaurant zijn ook aangepast. De Filippijnse wok aan € 15,5 + € 1 suppl. kip vond ik wel lekker. Steeds moet ik toch vaststellen dat het er dikwijls luidruchtig is, zowel aan het zwembad buiten als in de 'stille ruimte' boven door weergalming van geluiden van beneden.

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Af te raden owv onvriendelijk onthaal.
Sauna’s zijn redelijk ok, al is de temperatuur meestal lager dan aangeduid.
Dompelbad was leeg. Buiten is blijkbaar iets afgebroken of in opbouw, doet werfachtig aan.
De afknapper is vooral te vinden bij de receptie: allesbehalve vriendelijk noch klantgericht. Blijkbaar eigen aan de cultuur ,want zowel de dame bij het onthaal als die bij het vertrek reageerden zo onvriendelijk.

Beoordeeld op 27 januari 2020 via mobiele applicatie

We kwamen hier met zen tweeën relaxen, best wel een leuke plek. Niet supergoedkoop, maar zijn geld waard. Opgietsessies waren leuk en heerlijk gevoel nadien. Best wel een leuke keus in het restaurant met vriendelijk personeel en er werd altijd gevraagd indien we tevreden waren. De spaghetti was lekker en voldoende. Verder wel nog wat andere keus zoals een wok met ingredienten die u zelf kan kiezen of een salad bar. De mevrouw aan de balie (eigenares denk ik) is vriendelijk en het beste vond ik eigenlijk dat we niets op voorhand te betalen
De restaurant kosten werd op je bandje gescand en nadien bij de rekening gevoegd. Lekker relax dus. Doe zo voort, en tot binnenkort!

Datum van activiteit: januari 2020