Hoogtepunten uit beoordelingen
altijd leuk ontspannen

hier gisteren nog maar eens rustig namiddagje beleefd met een leuke opgietsessie, wel jammer dat ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
419bartv
Lichtervelde, België
Relaxen maar liefst zonder Spaans temperament.

Voor € 30 kan je er de hele dag van alle accommodatie genieten. De kledijhokjes zijn vrij klein ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
HUGO V
Blankenberge, België
Lees alle 97 beoordelingen

Beoordeeld op 21 mei 2015

Op 20 mei een bezoekje gebracht naar aanleiding van een kortingsbon die ik vond in de Flair van mijn vrouw :). Ik ben een regelmatig saunabezoeker die bijvoorbeeld graag eens de Bloso-sauna van Blankenberge opzoek.
De ontvangst was zeer vriendelijk en ik kreeg een korte uitleg. Er is een zeer ruime kleedkamer met duidelijk aanwezige caera-bewaking. Ondanks dat de parking vol stond bleek de drukte best mee te vallen. Voldoende douches vooraleer je de effectieve wellness-ruimte binnenstapt. Een zeer ruime keuze aan verschillende sauna's. Ruime cabines, vaak met zicht op de binnentuin. In verhouding klein stoombad, dat naar mijn mening ook niet voldoende op temperatuur was gebracht. In de kelder achterin de tuin een gezellige infrarood-sauna. Klein buitenzwembad met in de onmiddellijke omgeving een ruim aantal ligzetels om van de zalige zon te genieten. Verplicht naakt, maar zo hoort het nu éénmaal bij een sauna. Publiek, mooi gemengd en van alle leeftijden. In de bistro ben ik niet geweest...
Zeker het terugkeren waard!

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 2 december 2014

Al naar veel welnesscentra en sauna‘s geweest. Hier heb je veel verschillende keuzes en vooral de haardsauna is leuk. In de week geweest en er was vrij veel volk maar toch niet te druk. Hamman kan veel beter, niet warm genoeg en te weinig stoom. Afkoelingsdouches binnen werkten niet goed. Vlotte bediening in de bistro maar eten niet bijzonder. Oriental arrangement genomen maar veel oosters was er niet aan. Peeling zeer beperkt en gewoontjes en de massage af en toe pijnlijk en korter dan voorzien. Algemeen goed zonder meer.

Beoordeeld op 1 december 2014

In het weekend altijd enorm veel volk en steeds veel kids.
Voor de rust moet je er dan niet zijn.
Bistro is te duur voor wat het is. 9€ voor soep ...
Prijs / kwaliteit zit niet goed.

Hammam stoomt niet goed en is daardoor niet warm genoeg.
Jammer dat er geen tussen deur is.

Koude douches gaan niet zo goed. Jammer dat de emmer er weg is.

Accomodaties wel genoeg.
3 sauna's buiten. En 3 binnen.

Opgietsessies zijn amateurs. Veel te druk. Soms met 40 bij elkaar in een te kleine ruimte. Geen relax gevoel

Ligruimte boven slechts een paar spots aanwezig. Dus niet aangeraden als je 's avonds nog iets wil lezen. Jammer.

Beoordeeld op 12 november 2014

wij hebben al betere welnesscentrum gehad. Er is wel veel keuze, en het is heel aangenaam vertoeven buiten in het zwembad en de ligweide.
Er was véél volk en eigenlijk teveel volk. Binnen zat het stampvol rond het zwembad en was het ook véél te warm waardoor (warme lucht stijgt) de relaxruimte ook héél bedrukkend was.
De opgietsessie waren ok, maar jammer dat er geen muziek bij is. Misschien een tip... Wij vonden wel dat onze opgieter "aan het werk was". Met een kauwgum in de mond en regelmatig buiten kijken, gaf dat toch geen goeie indruk. We misten "bezieling".
De bistro was goed. De bediening was heel vlot en vriendelijk.
Als afwisseling gaan we misschien wel eens terug, maar dan in de zomer..

Beoordeeld op 25 september 2014

Al 10 jaar een begrip in en rond Oostende kan je als vaste saunaganger enkel vaststellen dat het met de Villa Aqua de verkeerde kant uit gaat. Akkoord, er is een ruim aanbod aan sauna's en behandelingen. Maar het stoombad is sinds de verplaatsing ondermaats, het voetenbad al heel lang lauw ipv warm en de dompelput allesbehalve koud (idealiter zou dat 10° moeten zijn zoals in andere saunacentra). Vooral dat laatste is spijtig voor de geoefende saunaganger die voluit wil gaan voor de afwisseling heet-koel, ook omdat de meeste douches slechts water op kamertemperatuur produceren. Ook staat er nu al maanden een beeld naast het binnenzwembad om te vermijden dat iemand struikelt in de put die het half overdekt. Verder blijkt uit veel gesprekken met medeklanten en eigen ervaring dat de kwaliteit en kwantiteit in de bistro achteruit gaat. Met het verwaarlozen van de infrastructuur, het verminderen van de kwaliteit van het ganse gebeuren en de soms ronduit platvloerse reactie van de uitbater als je hem er over aanspreekt kan je spreken van slecht management die op termijn nefast kan zijn. Tijd om het roer om te gooien.

Datum van activiteit: september 2014