“Veggie lasagna geen aanrader”
Beoordeling van Toscana

Toscana
Geclassificeerd als nr. 155 van 405 Restaurants in Oostende
Keukens: Italiaans
27 maart 2020 beoordeeld

Op aanraden van diverse mensen toch eens
Langsgeweest. Was echt niet lekker! Mijn eigen gemaakte lasagna is veel lekkerder. Geen kruiden - amper kaas ...
Was een ontgoocheling. Hopelijk zijn de
Pizza’s beter

Datum van bezoek: maart 2020
LynnL2202, Eigenaar van Toscana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2020

Jammer dat dit voor jou is tegengevallen, wij hopen dat je toch nog eens bij ons langskomt.
Wij hebben verschillende vegetarische pizza's.
vriendelijke groeten
Toscana

8 februari 2020 beoordeeld

Wij hadden voor 6 personen 3 pizza's en 3 pasta's. Wij hebben heel goed gegeten zeker nog een paar keer!

Datum van bezoek: februari 2020
LynnL2202, Eigenaar van Toscana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Dank je voor jullie mooie recensie!

5 februari 2020 beoordeeld

Een fijne zaak waar je ter plaatse kan eten (reserveren!) maar evengoed een lekkere pizza of pasta kan afhalen.
Fatmir gebruikt enkel de beste producten en kiest bewust voor regionale leveranciers.
Vriendelijke bediening!
Tip: serveerster Alina maakt een prima Picon Vin Blanc!

Datum van bezoek: februari 2020
24 september 2019 beoordeeld

Op goed geluk binnengestapt tijdens jaarmarkt. Zee raangenaam verrast door de lekkere lasagnes, één lasagne van de chef ( met witlof !) en lasagna di Toscane, (meer zuiders).
De pizza's zagen er ook lekker uit. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 november 2018 beoordeeld

Tijdens mijn eerste bezoek viel mij op dat ze ook hun lasagna koud verkopen. Ideaal om thuis uit te pakken met een lekkere verse maaltijd. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Toscana bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Toscana geweest? Deel je ervaringen!