“beste bakker van oostende”
Beoordeling van Caruso

Caruso
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Bakkerijen in Oostende
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
29 april 2017 beoordeeld

aanrader topper alles is goed daar je kan er ook ontbijten zeer verzorgd de taartjes zijn niet goedkoop maar erg lekker

Datum van bezoek: maart 2017

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker ontbijt. Verser kan niet. Wij namen het uitgebreid ontbijt en zijn zeker niets te kort gekomen. De bediening verloopt een beetje chaotisch maar dat vergeef je hen graag. Kortom: leuk adresje voor een lekker, vers ontbijt.

Datum van bezoek: februari 2017
13 februari 2017 beoordeeld

Zeer toffe zaak,prachige taartjes,hmm,ik kom er als ik "congé" ben,als je in Oostende
bent,daar moet je zijn voor een ontbijt,stijlvolle bediening,een aanrader

Datum van bezoek: februari 2017
11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vroeg op de ochtend krakend verse broodjes en vers geperst sinaasappelsap. Voor de kleine of de grote honger er is voor iedereen keuze

Datum van bezoek: januari 2017
27 november 2016 beoordeeld

Bijzonder lekkere patisserie, verschillende keuze uit een assortiment broodjes en dan nog te zwijgen van de super lekkere koffiekoeken! Top .

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Caruso bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen
Oostende, West-Vlaanderen

In Caruso geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.