“Lekker ontbijt”
Beoordeling van Cappuccino

Cappuccino
Geclassificeerd als nr. 5 van 6 Dessert in Oostende
26 augustus 2017 beoordeeld

Je kan er zeker een ontbijt vinden naar jou smaak. Ruime keuze, verse broodjes en meer dan voldoende. Een echte aanrader om te gaan ontbijten al je in Oostende bent.

12 augustus 2017 beoordeeld

vriendelijk ontvangen;zeer vriendelijke bediening;prima keuken...gewoon proficiat aan gans het team.wordt met plezier bediend.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk ontbijtje met een eitje! Jummie.
Vriendelijk personeel, ruime keuze voor ontbijt, lunch of zoete versnapering. Om nog maar niet te spreken over de smoothies.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek ons stevig te ontbijten.
Vriendelijk personeel , goede kaart en ruimte genoeg.
Aanrader wanneer op bezoek in mooi Oostende.

31 juli 2017 beoordeeld

We zijn hier dit weekend voor het eerst komen ontbijten, en het was heel lekker. Ruime keuze, vriendelijk personeel en heel schappelijk van prijs en meer dan genoeg. Wij komen hier zeker nog terug.

Reizigers die Cappuccino bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Cappuccino geweest? Deel je ervaringen!