“Heerlijk ontbijt ”
Beoordeling van Cappuccino

Cappuccino
Geclassificeerd als nr. 9 van 12 Dessert in Oostende
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk ontbijtje met een eitje! Jummie.
Vriendelijk personeel, ruime keuze voor ontbijt, lunch of zoete versnapering. Om nog maar niet te spreken over de smoothies.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek ons stevig te ontbijten.
Vriendelijk personeel , goede kaart en ruimte genoeg.
Aanrader wanneer op bezoek in mooi Oostende.

31 juli 2017 beoordeeld

We zijn hier dit weekend voor het eerst komen ontbijten, en het was heel lekker. Ruime keuze, vriendelijk personeel en heel schappelijk van prijs en meer dan genoeg. Wij komen hier zeker nog terug.

26 juli 2017 beoordeeld

Een van onze vaste plekken in Oostende, wanneer we de stad bezoeken.
'sMorgens ontbijten we daar vanwege de vlotte service, de geweldige keuze en het aangename kader of terras ( bij mooi weer ).
Een aanrader .

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bistro en geschikt voor zowel een snelle hap tijdens het shoppen als voor een lekker dessertje. Een echte aanrader!

Reizigers die Cappuccino bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Cappuccino geweest? Deel je ervaringen!