“Lekker ontbijt en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Cappuccino

Cappuccino
Geclassificeerd als nr. 9 van 12 Dessert in Oostende
31 juli 2017 beoordeeld

We zijn hier dit weekend voor het eerst komen ontbijten, en het was heel lekker. Ruime keuze, vriendelijk personeel en heel schappelijk van prijs en meer dan genoeg. Wij komen hier zeker nog terug.

26 juli 2017 beoordeeld

Een van onze vaste plekken in Oostende, wanneer we de stad bezoeken.
'sMorgens ontbijten we daar vanwege de vlotte service, de geweldige keuze en het aangename kader of terras ( bij mooi weer ).
Een aanrader .

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bistro en geschikt voor zowel een snelle hap tijdens het shoppen als voor een lekker dessertje. Een echte aanrader!

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening.
Verse producten.
Keuze uit verschillende broodjes en koeken.
Kannetje koffie waar meer dan twee tassen uit komen.

2 juni 2017 beoordeeld

Ik heb in andere recensies gelezen dat er een fabrieksgevoel heerst, en ik kan het jammer maar helaas beamen.Het is daar allemaal op automatische piloot werken denk ik. We werden met de baby in een hoekje achteraan de zaak gezet, de koffie was gewoon te heet, en ik kon er niet aan doen maar de tafel was echt niet met een propere doek schoongeveegd. Er hing een rare geur. We zijn daarom ook niet gebleven om een wafel of pannekoek te eten.

Reizigers die Cappuccino bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Cappuccino geweest? Deel je ervaringen!