Beoordeeld op 5 oktober 2021

Ik kom er vaker én ben altijd héél tevreden , zeker van de kamer, de aangename sfeer , de maaltijden, de hygiéne (wat ik persoonlijk héél belangrijk vindt),ook de gastvrijheid & de vriendelijkheid van héél het Team. Zijn heel gedienstig én beantwoorden vriendelijk al uw vragen, ook als u info van de stad wenst. Personeel is heel gastvrij .Mijn verblijf daar is gewoonweg altijd TOP !!!

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 oktober 2021

De gemoedelijke sfeer in de accomodatie is wat telt voor mij. Als er dan iets waar je niet zo blij van wordt, is de stap om dat bespreekbaar te maken kleiner dan in een dure accomodatie waarin men zich verbergt achter een stralende glimlach en 'ik zal het doorgeven aan de desbetreffende persoon'. Voorbeeld: Een extra deken, omdat ik een kouwkleum ben, wordt direct uit de kast gehaald.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 september 2021

Ruime propere kamers met gesloten opbergruimtes. Sanitair is voorzien op de kamers zelf. Lekker en uitgebreid ontbijt en lunchpakket. Een verzorgde eetzaal. Zeer goede ligging. Een aanrader om met leerlingen te verblijven.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 september 2021

Het was een schoon en netjes hotel. Het was erg leuk en praktisch om in het stadscentrum te zijn. Zo dicht bij de zee zijn is ook fijn. Eten had beter gekund. Maar qua service is de prijs prima. Zou weer kunnen komen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

top jeugdherberg op een top locatie in het midden van Oostende met heel vriendelijke mederwerkers. Alleen jammer dat er geen zitgelegenheid op de kamer was. Uitstekend ontbijt. we komen graag nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2021