Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 87
Agoda.comUS$ 87
eDreamsUS$ 87
FindHotelUS$ 87
EtripUS$ 87
StayForLong
Beoordeeld op 3 oktober 2021

De gemoedelijke sfeer in de accomodatie is wat telt voor mij. Als er dan iets waar je niet zo blij van wordt, is de stap om dat bespreekbaar te maken kleiner dan in een dure accomodatie waarin men zich verbergt achter een stralende glimlach en 'ik zal het doorgeven aan de desbetreffende persoon'. Voorbeeld: Een extra deken, omdat ik een kouwkleum ben, wordt direct uit de kast gehaald.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 september 2021

Ruime propere kamers met gesloten opbergruimtes. Sanitair is voorzien op de kamers zelf. Lekker en uitgebreid ontbijt en lunchpakket. Een verzorgde eetzaal. Zeer goede ligging. Een aanrader om met leerlingen te verblijven.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 september 2021

Het was een schoon en netjes hotel. Het was erg leuk en praktisch om in het stadscentrum te zijn. Zo dicht bij de zee zijn is ook fijn. Eten had beter gekund. Maar qua service is de prijs prima. Zou weer kunnen komen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

top jeugdherberg op een top locatie in het midden van Oostende met heel vriendelijke mederwerkers. Alleen jammer dat er geen zitgelegenheid op de kamer was. Uitstekend ontbijt. we komen graag nog eens terug.

Beoordeeld op 6 september 2021

10 op 10 niets anders te zeggen - kamer ok - prijs ok - alles netjes gekuist.
Kalm straat - dicht bij winkels en zee dijk. Het zeer aangenaam om daar te verblijven.
Jammer dat we alleen het week-end er geweest zijn.