Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 153
eDreamsUS$ 153
Agoda.comUS$ 153
StayForLong
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 16 september 2021

Het was een schoon en netjes hotel. Het was erg leuk en praktisch om in het stadscentrum te zijn. Zo dicht bij de zee zijn is ook fijn. Eten had beter gekund. Maar qua service is de prijs prima. Zou weer kunnen komen.

Beoordeeld op 14 september 2021

top jeugdherberg op een top locatie in het midden van Oostende met heel vriendelijke mederwerkers. Alleen jammer dat er geen zitgelegenheid op de kamer was. Uitstekend ontbijt. we komen graag nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 6 september 2021

10 op 10 niets anders te zeggen - kamer ok - prijs ok - alles netjes gekuist.
Kalm straat - dicht bij winkels en zee dijk. Het zeer aangenaam om daar te verblijven.
Jammer dat we alleen het week-end er geweest zijn.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 5 september 2021

Goede ligging dicht aan zee .Vriendelijk personeel , Parking een ramp om alles voor mensen met een beperking en de valiezen te sleuren .Kamer iets waar je de valiezen onder weg kunt zetten , Grotere kasten voor families . Een tafeltje en stoelen . Kleerhangers , Rekje om u natte handdoeken aan te hangen .

Beoordeeld op 31 augustus 2021

Zeer aangename herberg met alles erop en eraan. Perfecte verblijfplaats voor een paar dagen Oostende. Dicht gelegen tegen het centrum van de stad en dicht tegen het strand. Vriendelijke mensen en alles is verzorgd.