Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 196
eDreamsUS$ 196
TripadvisorUS$ 196
FindHotel
Etrip
Beoordeeld op 14 maart 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is gesitueerd op een goede locatie, winkels, bars en restaurant in de buurt. Het restaurant en bar zijn goed, personeel is gastvrij. Kamers zijn voldoende, alleen jammer dat het erg warm was in de kamer. In de badkamer zat schimmel tegen het plafond.

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 februari 2022

Familiaal hotel - zeer vriendelijk onthaal - we verbleven voor een nacht in een deluxekamer met zicht op de haven op basis van half pensioen.
De kamer is ruim, met een zeer goed bed ,een mooie praktische badkamer, voorzien van badjassen ; het geheel was zeer proper.
Het avondeten was lekker en bediening perfekt - heel vriendelijk .
Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker - hier ook weer zeer vriendelijke bediening
Het enige eventuele minpuntje is het geluid van de aktiviteiten in de haven (welke normaal zijn natuurlijk) - wij zijn gewend om altijd met het raam open te slapen - maar gelukkig is het badkamervenster voorzien van een ventilatiegedeelte - dat was voldoende voor ons . We hebben goed geslapen!
Was zeker een geslaagd verblijf - voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Kamer uitzicht haven is leuk maar wel rekening houden met eventueel geluid verbonden aan de haven
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 12 februari 2022 via mobiele applicatie

Een familiehotel met traditie, ideale ligging, hartelijk én professioneel onthaal, leuke kamers en prima restaurant. Ontbijt is beter dan gemidddeld: ruim buffet met kwaliteitsproducten; geen "hotelkaas" en "hotelhesp" die naar niks smaken maar écht beleg! Jeuj!
Ga ook zéker eens langs bij Zoé, in Le Bar du Bassin. Jeugdige wijn- en biersommelier, en kaasmeester, alles in 1, dus alles wat je daar in je glas en op je bord krijgt is van hoge kwaliteit, en je krijgt er ook de uitleg bij, die getuigt van productkennis en enthousiasme voor een brengen van een stukje topgastronomie. En betaalbaar ook! Sterk bezig, Zoë!

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 oktober 2021

schitterende visgerechten, de beste garnaalkroketten van België. De tongfiletjes met mosseltjes, vongole schelpjes, garnaaltjes, lekkere saus en gekookte aardappeltjes. gewoonweg subliem. de picon vin blanc is perfet. mooie wijnkaart, en zeer gevarieerde kaart. prijs kwaliteit perfect. zeer vriendelijke bediening in dit familie restaurant (deel van een schitterend hotel), makkelijk parkeren in de buurt (ondergrondse parking). zeer dicht bij de zee en ook bij het station.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 2 september 2021

Grotendeels familiaal gerund hotel met een 30-tal kamers, gerenoveerd met stijl, geen grote chichi, maar mooi modern. Badkamers heel mooi gedaan. Ontbijt met heel veel keuze, en goede bediening. 's Avonds aangename bar, met veel keuze in bieren en wijnen per glas, plus kazen en charcuterie. Ook weer met aangename service (en altijd dezelfde mensen, volgens mij werken die 18 uur per dag of zo?).

Datum van verblijf: augustus 2021