Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.comUS$ 150
PricelineUS$ 150
eDreamsUS$ 150
FindHotelUS$ 150
EtripUS$ 150
TripadvisorUS$ 150
Beoordeeld op 17 november 2020

Zeer ruim app met alles wat je nodig hebt om een verblijf aangenaam te maken. Ook opgemaakte bedden, handdoeken, badjassen.alles heel netjes, proper, geen last van lawaai. Veel lichtinval en zicht op haven. Op wandelafstand van winkels, (afhaal)restaurants. Door corona konden we niet gaan ontbijten bij hen maar er zijn voldoende alternatieven. Mevrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam en deed er alles aan om ons verblijf in deze bijzondere tijd, zo aangenaam mogelijk te maken. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 6 september 2020

We waren voor 3 dagen te gast in dit hotel en dit is ons prima bevallen. We vroegen een rustige kamer en kregen die ook. De kamer lag aan de achterkant van het hotel, wat ons het geluid van de straat bespaarde. Een mooi uitzicht hadden we niet, maar dit was voor ons niet belangrijk. We waren zoveel als mogelijk buiten om te wandelen....
De kamer en de badkamer waren ruim, modern en licht. Elke dag weer gepoetst en propere handdoeken indien gewenst. In de badkamer was een schaaltje met mini producten (shampoo, gel douche, body milk enz....).
Een toestel om met capsules koffie te maken is aanwezig op de kamer, alsook enkele capsules. Ook een fles water en glazen staan ter beschikking bij aankomst.

Het ontbijt is inbegrepen en werkelijk alles is voorzien. Door Covid-19 mag je jezelf niet bedienen aan het buffet, maar een vriendelijke mijnheer legt alles op een bord wat je maar wil. Je mag onbeperkt naar het buffet teruggaan tot je buikje goed gevuld is.
Een kannetje koffie of thee brengt men aan tafel.

Voor ons is dit hotel ideaal gelegen aangezien we met de trein reizen en het station schuin tegenover het hotel ligt, de kade met de wandelboulevard vlakbij en de winkelstraat op wandelafstand. Wat zouden we nog meer kunnen wensen?

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi en modern hotel, vriendelijk onthaal, snelle service met ook voor detail. Lekkere zeetong (2x200gr) gegeten voor 32 eur, aanvaardbare prijs. Lekkere salade erbij. Ook de huisgemaakte garnaalkroketten waren heel lekker.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020

Mooi hotel , centraal gelegen , goede ontvangst, goede service , lekker ontbijt, mooie ruime kamer met bad, prachtig zicht op de Amandine . Zo hoort een vakantie te zijn. Kraaknet wat zeker in Corona tijden nog belangrijker is.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Verzorgde, propere kamers. Uitgebreid ontbijt en super vriendelijke bediening. Geen enkele vraag is te veel. Ook ter plaatsen eten voor lunch of diner is nog geen enkele keer tegengevallen. Ondertussen meerdere keren aanbevolen en ook onze kennissen zijn tevreden
Doe zo verder!

Datum van verblijf: augustus 2019