Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben reeds vele hotels in Oostende bezocht maar dit overtrof ruimschoots onze verwachtingen. Wij boekten een luxe kamer waarin alles voorzien was inclusief mooie en grote badkamer. Tevens kluisje en koffiezetapparaat waren voorzien.
Ontbijt is uitstekend en ruim voldoende. Eén minpuntje is dan toch de koffie bij het ontbijt (te slapjes) maar dat is ook persoonlijk.
De service is top, elke vraag werd ingewilligd en niets was te veel. Ook de ligging is perfect vlakbij busstation, tram- en treinstation en kort bij centrum en winkels.
Wij komen zeker terug!!!

Datum van verblijf: november 2018
GaetjeA, Guest Relations Manager van Hotel du Bassin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Dag Eveline, hartelijk dank voor uw positieve review. Ik ben blij te lezen dat jullie graag bij ons terugkomen :) Tot snel hopelijk!

Beoordeeld op 28 oktober 2018

In dit hotel komen we zeker terug ! Grote en verzorgde kamers met dito badkamer. Alles was voorzien, TV, Wifi, koffiezet, brandkast. Hele gezellige eetzaal met een prima ontbijt. Bovendien heel gunstig gelegen vlakbij het station en een heel vriendelijk onthaal! Tot binnenkort !

Datum van verblijf: oktober 2018

Dag Viviane, hartelijk dank voor uw lovende woorden; daar doen we het voor! Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Ik had pasta Vongole besteld en een karafje rosé...in afwachting op mijn eten kreeg ik een groot stuk brood met boter en een potje overheerlijke pate.De bediening was geel vriendelijk...toen kwam mijn bordje pasta eraan,,,zoveel schepjes en mesjes...overheerlijke saus en voor de eerste keer in mijn leven mesjes gegeten....zalig !!! Nog eens Merciekes voor het overheerlijke eten !!!!

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
GaetjeA, Guest Relations Manager van Hotel du Bassin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2018

Dag Sandra, hartelijk dank voor uw lovende woorden. Ik ben zeer blij te horen dat de pasta vongole u heeft gesmaakt. Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Met 8 personen gingen we er eten. 2 namen een menu (vlees), de anderen aten à la Carte. Alles was heel verzorgd en lekker.
Enig minpuntje: de slechte akoestiek in de zaal maakt dat, bij een volle zaal, een gesprek voeren, moeilijk is.

Datum van verblijf: juni 2018
GaetjeA, Guest Relations Manager van Hotel du Bassin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Beste Nathalie, hartelijk dank voor uw review! Ik ben zeer blij te horen dat jullie een aangename en smakelijke avond hadden bij ons. Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is een van de meest verzorgde locaties van Oostende! Een prachtig uitnodigend terras, mooie praktische kamers met oog voor detail en een eigen top restaurant. Hier zijn ze constant bezig met verbeteringen om het de klanten aangenamer te maken. Als je kritiek hebt op kleine kamers, wel boek dan een grotere. Er is keuze genoeg. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk. Dat er bij het ontbijtbuffet even geen roerei is kan overal gebeuren. Dit hotel heeft een op en top ontbijtbuffet! Alles is vers, met liefde gemaakt en samengesteld. Wij kiezen voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Ondertussen zitten wij om en bij de 80 overnachtingen in dit hotel. Wij weten waar we over spreken.Elsie en Tom doe zo verder.

Datum van verblijf: mei 2018
GaetjeA, Guest Relations Manager van Hotel du Bassin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Hartelijk dank voor deze deugddoende woorden, Mathieu! Tot snel!