Leg de laagste prijs van deze websites vast
80 US$
Hotels.com86 US$
Expedia.com86 US$
Priceline91 US$
eDreams80 US$
FindHotel
Travelocity86 US$
Beoordeeld op 15 juni 2021

Hotel Prado, goed Hotel, Ruime kamer en Badkamer,het ontbijt was prima met veel keus .Vanuit hotel ben je binnen 2-3 minuten lopen aan het strand of het centrum van Oostende.Parkeren is ook geen probleem met de parkeerkaart van het hotel

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2020

Abnormaal veel geluid. Slechte isolatie en ramen. Zowel van buitenuit als binnen.
Heb hierdoor geen oog dicht gedaan. Een van de meest gehorige hotels in oostende.
Voor goed te slapen moet je zeker hier niet verblijven.

Wat betreft de eigenaar/personeel die niet correct is:
Ontbijt was inbegrepen, dit heb ik ook aangekaart met bewijs.
Toch geen terugbetaling gekregen van het ontbijt die ik nog eens dubbel heb moeten betalen bij de receptie.

Momenteel geen gehoor meer gekregen van het hotel.

Zwaar af te raden dus...

Kamertip: Er zijn zoveel hotels in het centrum die veel beter zijn prijs-kwaliteit. Richting visserskaai of dicht aan het wapenplein zijn er betere.
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 7 september 2020

Gehorige kamers, als je wil slapen, kies je beter een ander hotel. Ontbijt ok. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook de ligging is goed maar dat kan je wel zeggen van de meeste hotels in Oostende.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 14 juni 2020 via mobiele applicatie

Charmant hotel met zeer goede ligging, vriendelijk personeel, propere en ruime kamers en lekker ontbijt!
Top plekje om Oostende te ontdekken...
Eerste weekend na covid19, onwennig maar ze hebben er alles aan gedaan om ons een leuk, ontspannend verblijf te bezorgen!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 11 mei 2020

De kamer is wat verouderd maar op zich goed. Ik had een kamer aan de achterkant waardoor het vrij rustig was. Ik boekte deze kamer tijdens een rustige periode. Het was een 'promokamer met ontbijtbuffet' via de westtoer formule via een website waar duidelijk stond 'rooms with buffet breakfast'. Achteraf werd er mij €13 extra aangerekend voor het ontbijt, terwijl ik er van uitging dat het inbegrepen zou zijn. In plaats van het misverstand uit te praten, en te kijken hoe het misverstand kon ontstaan zijn, werd de receptionist onvriendelijk. Hij beweerde dat het ontbijt bijbetaald moest worden 'omdat de prijs al zo laag was dat er onmogelijk nog een ontbijt bij in kon zitten'. Ik haalde aan dat ik net de formule met ontbijt had gekozen omdat het een aantrekkelijk aanbod was. Ik mocht hem de website waar stond dat het ontbijt inbegrepen was niet laten zien en moest bijbetalen. Hij stelde voor dat als ik hem de gegevens kon doorsturen waar stond dat er ontbijt in zat, dat hij het zou terugbetalen. Dit heb ik gedaan (met nadien een vriendelijke herinnering) maar er is noch een antwoord noch een terugbetaling gebeurd. Ik vind dit soort van gedrag teleurstellend. Waarom belooft hij dat dan? Het gaat mij niet om die €13. Het gaat er om of mensen correct en vriendelijk kunnen zijn in een vervelende situatie of niet, en dat is hier dus niet het geval. De ervaring had anders goed kunnen zijn, maar dit zette een grote domper op mijn ervaring.

Kamertip: kies een kamer die niet aan de straatkant gelegen is
Datum van verblijf: januari 2020