FindHotel
Trip.com
StayForLong
Beoordeeld op 30 juli 2020

Wij hadden hier last minute een overnachting geboekt. Op zich wel vriendelijk ontvangen geweest maar na de lift te hebben gezien, begon ik mij toch wel zorgen te maken. De kamer zelf was enorm klein, geen ruimte rond het bed en het is nochtans maar een klein bed. Er zat bloed op het nachtkastje en het tapijt was erg onhygiënisch. De badkamer was ook erg klein met een ouderwetse douchebak waarin je je niet kan draaien of keren. In de douche stonden dan ook nog de zeep flesjes van de vorige gasten. Het was een erg warme kamer met een uitzicht op een dak met buizeninstallatie. Airco was niet aanwezig. Het ontbijt was ook maar droevig. Geen kaas of vlees als beleg. 1 soort brood en maar 2 koffiekoeken terwijl we bij het begin uur aankwamen. Dan nam ik spek en ei, bleek dat het spek ijskoud was. Bak het dan niet te vroeg op voorhand of voorzie warmhoudende bakken. Weinig variatie. Wij komen hier nooit meer.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Vrij kleine kamer. Wel proper. Hoge instap voor bad, - moeilijk voor oudere cliënten. Propere badkamer. Standaard ontbijt, goed verzorgd. Alles is een beetje blijven stilstaan in de tijd.
Goed hotel voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 24 november 2019

je waant je terug in de tijd, maar héél mooi kader met heerlijke garnaal-kroket en prima dankkaart..
ook om er te slapen is het een aanrader.met een prima ontbijt en vriendelijke bediening . Centrum en strand
op wandelafstand....

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 november 2019 via mobiele applicatie

We hadden voorzien een nachtje in Oostende te overnachten, en da hten aan dit hotel.
Niet te duur en goed gelegen.
Vriendelijk ontvangst en heerlijk ontbijt. De garage die ge reserveer ligt op 200 meter in een moeilijk parkeerbare box, en dit voor 16€.
De kamer had geen d'où hegordijn dus als ge een douche nam was de kleine badkamer gans nat. En dan
voor oudere mensen uit bad geraken, er is 1 handvat maar dan nog.
Een plint voor het verhoog om naar de badkamer te gaan stond los, barst in de lavabo. De tegels daar was
nog plaaster of verf op, op de hoeken behang los. Oud hotel dient eens volledig gerenoveerd te worden. Spijtig voor het personeel top bediening

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Voor alleenreizenden geen goed hotel: kamer kwam absoluut niet overeen met wat aangeboden werd op website, was veel te klein, geen ruimte rond bed, kast ging niet helemaal open, piepkleine badkamer, wc apart was een + maar verouderd, vasttapijt niet echt proper, 2 kapstokken onder bed (gepoetst?), geen safe (wel volgens websitebeschŕijving), raam gaf uit op vierkante koker met uitlaatbuizen van keuken, dus met veel lawaai en geurhinder, ook binnen veel lawaai, was een grote ontgoocheling

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen