4 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 25 november 2023

Van kamer tot service tot ontbijt alles perfect in orde!
Wellness heel proper, modern en rustig. Handdoeken, slippers en badjas van het hotel.
Je komt hier echt tot rust in een zeer gezellig hotel. Mooie inrichting, het ruikt lekker als je binnenkort en iedereen vriendelijk.
Attentie op de kamer is een fijne surplus.

Beoordeeld op 24 november 2023 via mobiele applicatie

Top hotel met de familie
Super luxe kamer junior suite met zicht op zee vol attentie voor de verjaardag van mijn dame. reeds een top kerstsfeer!Super lekker ontbijtbuffet en wat een keuze!
Zeker voor herhaling vatbaar!!
We komen zeker terug in de maand juni!!

Beoordeeld op 22 november 2023

Mooi en proper hotel, goede ligging, ruime kamer, omvangrijk ontbijtbuffet, mooi zwembad en ontspanningsmogelijkheden, kortom een aanrader voor een weekendje aan zee. Parking dicht bij het hotel ook een pluspunt.

Beoordeeld op 16 november 2023

Top service super kamer. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer ruime kamer. Fijn een apart toilet te hebben. Zonder probleem een kamer kunnen wisselen dat we een douche hadden in plaats van een bad douche

Beoordeeld op 10 november 2023

Wij verbleven al meermaals in Andromeda. De locatie en vooral een bijzonder verzorgde welness en een bijzonder uitgebreid ontbijtbuffet zijn voor ons een reden om terug te komen. Genieten doe je hier met volle teugen én met zicht op zee! Een extra pluim voor de opvallende en stijgende aandacht voor duurzaamheid en ecologie. Dat gaat bijvoorbeeld van zeepdispensers op de badkamer, over de weldoordachte handdoekenvoorziening voor het zwembad, tot het afbouwen van wegwerpverpakking bij het ontbijt, samen met een aanbod van lokale kazen en fruitsappen. Wordt gewaardeerd!