Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 249
PricelineUS$ 249
Hotels.comUS$ 249
TravelocityUS$ 249
TripadvisorUS$ 249
FindHotel
Beoordeeld op 2 mei 2022 via mobiele applicatie

Een verrassend weerzien. Lang geleden eens verbleven en had toen geen indruk op me gemaakt. Nu, ontspannen sfeer en mooie kamers. Gezellige (wel kleine) bar. Lekker ontbijt en een zeer mooi zwembad/sauna gedeelte. Zeker het beste hotel met zeezicht aan de Belgische kust.

Kamertip: Zeker tijdig je parkeerplaats reserveren. Er zijn verschillende mogelijkheden.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 22 maart 2022

Andromeda is een superhotel! Katrien aan de balie is een heel charmante, bekwame en lieve dame! Kan enkel positief reageren!
Juniorsuite is echt een aanrader! Wij zijn heel tevreden!
Op voorhand boeken is aangeraden. Zelfs voor juni 2022.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 3 maart 2022

Ben al meermaals hier geweest vanwege de super ligging. Zo aan de Dijk. Maar ook het hotel zelf bevalt me zeer goed. Kamers en ontbijt zijn zeer goed en ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wat niet te missen is, is het 'vier uurtje'. Je kunt er hele lekkere snacks eten en water met allerlei vruchten erin drinken. Zalig. Kortom: doen!

Kamertip: Kamer met zeezicht is fantastisch, maar duurder. Ik heb een kamer zonder zeezicht gekozen deze keer. Ben er alleen om te slapen.
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 21 februari 2022

Goed ontvangen en vriendelijk personeel. De kamer was proper en mooi zicht op zee.
Het ontbijt is uitgebreid en veel keuze, enkel het spek en de eieren waren niet warm, koffie zelf te nemen. Fijn hotel zeker om er terug te komen .

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 20 december 2021

Wij hebben gelogeerd in een Junior Suite met zeezicht en balkon. Prachtige kamer met bad en inloopdouche, zeer proper. Groot bed.
De wellness is een wow : groot zwembad + sauna en hammam.
Uitgebreid ontbijt.
Personeel is top.