“Top italiaan”

Geclassificeerd als nr. 3 van 427 Restaurants in Oostende
Keukens: Armeens, Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Bajatzu is een familiale restaurant, wij verwelkomen onze klanten met veel liefde en respect. Door enkel slecht beoordelingen op tripadvisor over onze openings uren heb we besloten om nog enkel klanten te aanvaarden op reservatie, u kan ons mailen,sms of bellen. Met vriendelijke groeten Team Bajatzu
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien ze bij de overburen niet vriendelijk waren, zijn we hier beland. Wat een geluk want deze plaats is zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijke bediening en wat een lekkere gerechten. Pasta met mosselen, pasta scampi en paella op mediterraanste wijze (zie foto). Man, man, man wat een goede keuzes hebben we gemaakt. Hier zien ze ons nog zeker terug.

10 juli 2018 beoordeeld

Super vriendelijke bediening, goeie kruiding van alle gerechten en voldoende keuze! Eén van de betere Italiaanse keukens in Oostende.

10 juli 2018 beoordeeld

met een beetje geluk paar dagen vooraf een tafel kunnen boeken (buiten) op een zaterdag.
iets moeten wachten door grote drukte maar het blijft een zalige gastronomische ervaring en uitbaatster Charlene is een top-gastvrouw die het beetje wachten ruimschoots compenseert door persoonlijke aandacht en gratis lemoncello ... en het wachten is het absoluut waard: als je niet kan kiezen, neem dan het Italiaanse vispannetje; dit blijft voor ons een absolute topper.

9 juli 2018 beoordeeld

Heb al in verschillende restaurants in Oostende gegeten, dit was echt top Spijtig dat ik mijn verjaardag met een iets grotere groep er niet kan vieren... omdat er al niet meer voldoende plaats is. Maar we gaan zeker nog terug als we in Oostende zijn. Bediening was super

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere pasta en paella gegeten! Met een lekker wijntje erbij! Vriendelijke bediening maar een beetje geduld nodig. Reserveren echt een must! De plaatsjes zijn beperkt!

Reizigers die Bajatzu bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bajatzu geweest? Deel je ervaringen!