90 US$
Priceline102 US$
eDreams90 US$
Travelocity102 US$
Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier aangekomen na een omboeking via tui. Wij verbleven hier 9 nachten. Het onthaal kon veel beter om dan nog maar van onze kamer te zwijgen. Voor 1 papiertje moest je de toilet 4x doorspoelen en dat was na dat de loodgieter was geweest. Behang hing van de muur en veel zin om een bad te nemen was er ook niet. Wij hadden half pension en het hotel zoch restaurant op. Dat was altijd bang afwachten en ook konden we eerst ons uur ook niet kiezen. Men vergat wel eens te reserveren in ieder geval nooit meer. Wij namen onze vuile glazen zelf mee naar beneden want veel kuisen zat er niet in.Tijdens het ontbijt liepen er veel rond zonder mondmasker en dit werd toegelaten. Het ontbijt was wel lekker en de uitvalsbasis was heel goed. Maar dit hotel was veel te duur voor wat we kregen.
Zeker geen aanrader

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 22 augustus 2020

Een leuk hotelletje dicht bij het casino. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt dat voldoet aan de corona-maatregelen.
In de kamer met terras is de badkamer 'afgeleefd' bad met roestplekken, douchekop blijft niet meer omhoog hangen, haardroger met geen kracht,...
De kamer is om zich wel proper maar hier zijn ook plinten met stukken af en een kamer met allemaal matten (niet ideaal voor een hond met huisstofmijtallergie of niet zindelijke honden). Wel een groot terras.
Bed is een bed waar je inzakt. Persoonlijk heb ik liever een harde matras maar dat is ieder zn voorkeur.
Een klein ijskastje werd ook wel gemist.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 31 maart 2020

Voor werk een hotel nodig in Oostende. Hoewel merkbaar is dat de beperkingen een grote impact hebben, werd ik zeer vriendelijk, gastvrij en professioneel onthaald. Ik hoop hier dan ook een volgende keer weer terug te keren.
De kamer was prettig ruim, het bed was prima en ook het ontbijt dat aan de veiligheidseisen was aangepast, was ruim voldoende en afwisselend. Leuk detail zijn de luchtvaartattributen in de lobby.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bart De Bruycker, Eigenaar van Hotel Ter Streep, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2020

Hartelijke dank meneer Meyer

Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Twee kamers geboekt, één op de derde verdieping en één op de zesde. Het zijn eenvoudige kamers, je merkt dat ze zijn opgefrist. Zeer ruim, een kamer had een koelkast. Het in begrepen ontbijt was ok. Algemeen gevoel, verwacht geen luxe maar gezien de ligging pal in het centrum is het prijs/kwaliteit best wel ok!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020

Service was in orde .
Mooie ruime kamer met een groot bed en koffiefaciliteiten.Heel rustig s'nachts,goed geslapen.

Minpunt:zeer verouderde badkamer ,daar wilden wij zeker niet in bad.

Ontbijt was ook in orde.

Kamertip: Vraag om een gerenoveerde kamer
Datum van verblijf: februari 2020