Beoordeeld op 4 december 2023

Top 3 sterren hotel 🏨.
Lekker ontbijt en lekker diner met wijn, bier, water en frisdranken inbegrepen. Wij hadden een ruime kamer voorzien van het nodige. Wij komen graag terug. Ook heel vriendelijk personeel.

Kamertip: Geniet van dit 3 sterren hotel 🏨
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 4 december 2023

Voor eerste maal in Ostend hotel. Vriendelijke ontvangst. Hadden junior deluxe kamer. Voldeed aan onze verwachtingen. Ontbijt was ruim voldoende en ook gevarieerd. Zeker een aanrader. Als we nog eens naar Oostende gaan zullen we zeker terug hier boeken.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 27 november 2023

Ik was er nu voor de vierde maal en leren kennen via mijn vriendin. Gewoon Top Prijs kwaliteit. Voor een beetje meer betaling een ruime kamer gekregen. De matrassen en hoofdkussens waren super om te slapen. Alleen spijtig van de twee matrassen die uit elkaar gleden en er een ruimte was van direct 10 tot 20 cm tussen ons en is soms ambetant bij momenten. Ontbijtbuffet in orde en voor mij niets op aan te merken en de variatie bij het avondbuffet is prima. Vis, Vlees en Veggie voor elk wat wils. We kijken al uit naar volgend verblijf en de sympathie van het personeel en de baas of Ceo. Zijn vriendelijkheid is super. Helpt mee aan de bediening van het avondbuffet altijd met de glimlach zo heb ik er nog niet veel gezien. Voor mij 9,5 op 10. Proficiat Ostend Hotel en Crew.

Kamertip: Twijfel niet want is een aanrader
Beoordeeld op 14 november 2023

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Héél clean. Gezellige bar en lekker ontbijt. Parking aan deur van het hotel. Vlak aan het strand en bij shopping centrum. Rustige buurt. Vriendenlijk personeel.

Beoordeeld op 2 november 2023

We werden zeer vriendelijk ontvangen, niets is te veel gevraagd.

Zowel het ontbijt als het avondeten is gevarieerd, warm en lekker. Er is keuze tussen vis en vlees, aardappelen en pasta. Ook wordt er gedacht aan mensen die vegetarisch eten. De mensen die in het restaurant werken, staan constant voor je klaar.

De schoonmaak is zeer ok.

De afstand tot zee is 3 minuten wandelen. Je verblijft dicht bij de vistrap en binnen de 10 minuten ben je aan het casino of in de binnenstad.
Kom je met de trein dan wandel je een kwartiertje tot het hotel.
We willen dit hotel zeker aanbevelen.