Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 26 oktober 2023

Top overnachting met heel vriendelijk personeel en met een heel goed verzorgd en uitgebreid ontbijt, een echte aanrader om zeker hier nog eens terug te komen inc het ontbijt.
Mooie en verzorgde kamer.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 15 augustus 2023

Wij zijn komen ontbijten en het is meer dat zijn geld waard! Heel mooi verzorgd ontbijt buffet je vindt er alles, ook alles is telkens zorgvuldig aangevuld door het vriendelijke personeel, ook heel behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Als klant ben je er echt koning! Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 24 juni 2023

Goed hotel met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.
Onthaal met snoepjes en zelfs lekker muntwater bij warm weer.
Uitstekend kwalitatief ontbijtbuffet met voor elk wat wils.
Vernieuwde kamers.
Wij gaan zeker terug!

Luc en Ingrid Van Holder-Vermylen

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 24 februari 2023 via mobiele applicatie

Voor een weekendje Oostende zijn we hier een nacht blijven slapen. Het hotel is goed gelegen en ook al is het kitch, wel verzorgd ingericht.

We hadden een kamer op de 'binnenkoer' gevraagd om minder geluidshinder van de straat te hebben, maar dan kijk je dus uit op een dak met airconditionings en mos (op het 1e verdiep).

De vloer pakte en de kamer en lakens roken muf. Ook een kamer voor mensen die houden van harde matrassen. De kamer is erg gehorig. Je hoort alles wat de andere gasten rondom jou doen. Er is ook een constant gezoem (mss van de installaties op de 'binnenkoer').

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 3 november 2022 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen op zowel de stad als het strand te bezoeken. Perfect ontvangen in dit stijlvolle ingerichte hotel. Alles mooi aanwezig en zeer behulpzaam personeel. Het ontbijt is meer dan de moeite. Kortom een hotel om in de toekomst nogmaals te reserveren.

Datum van verblijf: oktober 2022