Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 23 november 2021

Wij verbleven drie nachten in dit wondermooie hotel.
We werden zeer gastvrij verwelkomd, een rode draad die het ganse verblijf het geval was en anti Covid maatregelen waren aanwezig, CST noodzakelijk.
We hadden een mooie kamer (71) op de 7e verdieping, onberispelijk proper, groot kingsize bed met een zeer goede matras, een minibar, gratis safe en...een Nespresso machine met dagelijks nieuwe koffie cups (6 per dag !) en ook nog een fles water elke dag.
Er is een gratis en zeer goede WiFi aanwezig in het hele hotel, ook in de kamer.
Behalve de eerste nacht, toen er zeer luidruchtige gasten om 3 uur 's morgens naar hun kamer gingen, was het de andere nachten zeer stil.
De grootste verassing moest nog komen...het ontbijt, wat een traktatie !
Je kan geen enkel (ontbijt) item opnoemen of het was aanwezig, lekkere koffie én zelfs een glaasje Cava.
Waarom geen 5* rating, wel, omdat de waterdruk in de douche zeer laag was in onze kamer, spijtig genoeg een probleem dat zich in vele hotels voordoet maar we hadden het hier niet verwacht.
Als u Oostende wil bezoeken kunnen wij u dit hotel zeer sterk aanbevelen.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 17 oktober 2021

Afgelopen weekend overnacht in dit prima hotel.

De ontvangst is uitstekend. Sfeervolle entree, een lekkere geur en een gemeende glimlach, zo wil ik altijd onthaald worden!
De kamer is schoon, ruim en origineel en smaakvol ingericht. Wat leuk om een keer te overnachten in een niet-standaard ingerichte kamer. Hulde.
Bedden zijn uitstekend. Al eerder een keer aangegeven: hoe is het toch mogelijk dat er nog steeds hotels zijn waar géén goed bed in staat? Een goed bed betekent namelijk een goede nachtrust en goedgemutst wakker worden. Dat was dan ook het geval.

Ook de locatie, net achter de boulevard is zeer goed.

En aan die € 28 euro parkeergeld voor een dag zal ik wel nooit wennen....

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 16 september 2021

het was een zeer fijne ervaring, zeer proper en nieuw, ontbijt was perfect, juist sommige zaken wat vlug uitgeput.,zoals warme tomaten die trouwens heel lekker waren, zeer goede koffie, cava, fruitsap,

Kamertip: de achterkant, geen mooi uitzicht maar niet nodig voor slapen.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik verbleven in dit hotel van 10 tot 13 juli voor er even tussenuit te gaan en uit te waaien aan zee.

Hotel heeft een goede locatie op wandelafstand van winkelstraat en net achter de zeedijk. Ook de jachthaven is op wandelafstand.

Personeel zeer vriendelijk achter de receptie. Kregen alles wat we nodig hadden, zelfs toen we afhaalmaaltijd hadden meegebracht kregen we bestek en bordjes om tijdens het EK voetbal op de kamer te eten. Niets was teveel gevraagd. Daar waren we absoluut tevreden over.

Kamer was wat aan de kleine kant. Badkamer was bij wijze van spreke even groot. Ook de details in hygiëne waren door de housekeeping soms over het hoofd gezien (stofnetten tussen schuifdeur badkamer). Ook kregen we in deze 3 nachten geen verse glazen of bekers. Dit vond ik wel jammer. Ook was het raam een gewone deur en geen kantelraam. Zo konden we ons raam niet laten openstaan voor verluchting indien we op stap waren.

Zou ik dit hotel aanraden? Ja en nee. Ja voor de service en ligging. Nee als we kijken naar de details. De details zijn domme dingen die eigenlijk perfect vermijdbaar zijn

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 29 juli 2021

Hotel met uitstekende ligging tov station, strand, Ensor huis en winkelstad van Oostende. Vlotte ontvangst, deftige kamers en zeer goed ontbijt. Zeer tevreden over deze ervaring aan de kust en dus zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021