Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 19 november 2023 via mobiele applicatie

Ruime parking. Een vriendelijke ontvangst aan de receptie. Na gevraagd te hebben om een taxi ‘s avonds te reserveren, was deze keurig op tijd. De kamer was ruim met een uitzonderlijk uitzicht op zee, waar kan je dit nog vinden ? Het bed en de hoofdkussens zijn fantastisch comfortabel, had ik dit ook maar thuis 😁. Het ontbijt is uitgebreid met meer dan voldoende bediening die klaar staat zodat alles vlot verloopt.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 1 november 2023

Het eten was zeer goed.
De receptie kan beleefder. Een goedemorgen is niet veel gevraagd.
De kamer was niet goed gekuist.
Ze hadden de kamer na 1dag afgesloten, maar we hadden voor twee dagen betaald. Waardoor de klusjesman met vuile schoenen binnen is gegaan.

Beoordeeld op 31 oktober 2023

Een echte aanrader! Wij komen hier al jaren , en altijd Top!
Vriendelijk onthaal,
Ontbijt super lekker , mooie keuze.
Kamers gezellig, badkamer in orde proper
Onze kamer nemen we telkens met zich op zee ! Mooier kan het niet zijn

Beoordeeld op 30 oktober 2023 via mobiele applicatie

Heel fijne ervaring, vriendelijke ontvangst. Alles heel netjes en ruime kamer. Heel rustig ook. Alleen spijtig dat je 40 euro extra moet betalen voor zeezicht. Parking in orde.
Koffie en thee op de kamer en lekker warm in de badkamer.
Voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 23 oktober 2023 via mobiele applicatie

Op zich mooi hotel alleen wat verouderd, heeft dringend een renovatie nodig. De mensen aan het onthaal en in de brasserie waren vriendelijk. Onze kamer met zeezicht was netjes en dat is toch één van het belangrijkste. Het ontbijtbuffet was prima, keuze genoeg en lekker. Niks op aan te merken.