2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
107 US$
Expedia.com119 US$
Hotels.com119 US$
Priceline107 US$
eDreams107 US$
Travelocity119 US$
Orbitz.com119 US$
Beoordeeld op 18 september 2021

We kwamen via een aanbieding van Outspot. We kenden het hotel, maar hadden er nog nooit verbleven. De ligging is natuurlijk prachtig, onze kamer had uitzicht op zee, maar het raam ging niet meer open (terras te bouwvallig, denken we). En die opmerking geldt een beetje voor heel het hotel: je merkt aan heel veel dingen dat dit gebouw heel oud is, en best een opknapbeurt zou kunnen gebruiken. Op de kamer kunnen we alleen aanmerken dat de twee aparte matrassen constant uit elkaar glijden en dat de badruimte niet geschikt is voor grote mensen (ik kwam met mijn hoofd bijna tegen het plafond). In de brasserie was het menu best oké en het ontbijtbuffet heel uitgebreid, maar de broodjes mochten wel wat knapperiger aangeboden worden (worden waarschijnlijk al de dag voordien verpakt in zakjes). Wel vriendelijk personeel.
Al bij al toch wel een goede plaats om te overnachten in Oostende.

Beoordeeld op 9 september 2021

Kamer was in orde, zalig bed, douche had wel geen deftige straal. Zalig groot terras met ligbedden. Maar het felle licht stoorde wel en raar maar we hadden veel muggen op de kamer. Muggenblok zou fijn zijn geweest.
Ontbijt was wat minder nu, niet zo uitgebreid, de pistolets waren steenhard... Tot later

Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

We hadden een superior room geboekt, wat wel echt een meerwaarde is. Groot terras met ligbedden en zeezicht. Badkamer en wc wel wat verouderd. Zalige bedden. Rustige ligging, een kwartiertje wandelen van de restaurantjes.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Parking recht voor de deur
Beoordeeld op 5 augustus 2021

Met zo'n ligging en een kamer met zeezicht kan je verblijf al niet meer kapot. Zeer ruime kamers, netjes opgefrist. Dat de badkamer niet echt het hedendaagse topcomfort haalt (een makkelijke douche of goed zittende schakelaars), neem je er bij als je weet dat het mooie historische gebouw binnen enkele jaren gerestaureerd zal worden.
Flink pijnpunt is echt wel het ontbijt. Zelfs met begrip voor de corona-maatregelen is de standaard-industriële troep die geserveerd wordt, de 20 € die je er voor betaalt absoluut niet waard. Slappe koffie uit de grootkeuken-percolator, 3 mini kartonnen afbakbroodjes in een zakje (je kan zelfs niet kiezen), doorsnee industriële kazen en beleg, allemaal voorverpakt (verspilling! kilo's plastic!)... het enige "streekproductje" is de meli-peperkoek of de "sirop-de-liège"... Echt niet wat je in zo'n sfeervolle plek verwacht en niet van de juiste standaard voor dergelijk hotel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prachtige setting, hotel met een verhaal. Kamers waren ok, beddegoed was zalig! Vriendelijke service.
Desondanks toch een mindere beoordeling als normaal owv;
1. douche; geen thermostatische kraan voorzien, heet en koud water wisselde mekaar af, dit verwacht je niet meteen in dergelijk (gerenoveerd) hotel.
2. Waarschijnlijk owv Corona was het ontbijt niet zoals standaard, jammer, we zijn in de stad uitgebreider gaan ontbijten na de eerste dag.
Laat dit dan ook wel de enige minpunten zijn.

Datum van verblijf: augustus 2021