Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com150 US$
Hotels.com150 US$
Priceline136 US$
eDreams119 US$
Travelocity150 US$
Orbitz.com150 US$
Beoordeeld op 28 september 2021

We hebben hier een overnachting geboekt en waren ontzettend tevreden met onze keuze. De eigenaars zijn vriendelijk en laten je al vanaf de aankomst welkom voelen. De kamer was heel ruim, comfortabel en net. Ook goede douche. Naast de kamer was ook het ontbijt geweldig. Verse en lokale producten. Erg lekker en mooi gepresenteerd. De B&B ligt ook nog eens in een mooie wijk in Oostende. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 17 mei 2021

Dit was een zeer aangenaam verblijf!
Onze kamer was piekfijn in orde en de uitbaters zijn super vriendelijk. Het ontbijt werd op de kamer geserveerd wegens Corona: mooi verzorgd, locale producten en met liefde geserveerd. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 8 mei 2021

Wij waren in deze niet-evidente COVID-tijden te gast in de Villa Les Paquerettes, en we hebben genoten! De woning is gelegen in een rustige wijk, maar toch dicht bij het strand en het centrum. We logeerden in de dakstudio, waar we uitkeken over de omliggende daken en gebouwen, en het gezelschap hadden van langsscherende en nestelende vogels van allerlei pluimage. Een unieke ervaring. De woning is zeer smaakvol ingericht. We werden gastvrij ontvangen, en genoten 's ochtends van een uitgebreid maar vooral ook zeer verzorgd en lekker ontbijt. Een absolute aanrader, met de waarschuwing dat de trap naar de dakstudio behoorlijk steil is, dus niet geschikt voor wie minder goed te been is. Maar ook de kamers op de lagere verdiepingen zagen er erg verzorgd uit. Doen!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 12 oktober 2020

Een paar jaar geleden waren we reeds te gast in deze prachtige B&B in Oostende. We hebben er opnieuw van genoten. Supervriendelijke eigenaars, mooie kamers, TOP ontbijt met regionale producten, niet ver van het strand en het centrum. Konden zelfs onze fietsen binnen parkeren, wat niet evident is in zo'n prachtig herenhuis. Kortom, een geslaagd weekend. Een echte aanrader als locatie om het prachtige Oostende te ontdekken.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 29 september 2020

We hadden een propere en ruime kamer ter beschikking voor twee personen. Het waren ook zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters, die veel moeite staken in een lekker ontbijt met streekproducten. Inchecken ging normaal gezien pas vanaf 14.30 uur, maar toch was onze kamer om 11 uur al klaar. Een aangename ervaring.

Datum van verblijf: september 2020
Bedank 424.741