133 US$
eDreams133 US$
Agoda.com140 US$
CheapTickets155 US$
Beoordeeld op 12 oktober 2020

Een paar jaar geleden waren we reeds te gast in deze prachtige B&B in Oostende. We hebben er opnieuw van genoten. Supervriendelijke eigenaars, mooie kamers, TOP ontbijt met regionale producten, niet ver van het strand en het centrum. Konden zelfs onze fietsen binnen parkeren, wat niet evident is in zo'n prachtig herenhuis. Kortom, een geslaagd weekend. Een echte aanrader als locatie om het prachtige Oostende te ontdekken.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 29 september 2020

We hadden een propere en ruime kamer ter beschikking voor twee personen. Het waren ook zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters, die veel moeite staken in een lekker ontbijt met streekproducten. Inchecken ging normaal gezien pas vanaf 14.30 uur, maar toch was onze kamer om 11 uur al klaar. Een aangename ervaring.

Datum van verblijf: september 2020
Bedank 424.741
Beoordeeld op 16 september 2020

Warme ontvangst met een drankje in de tuin. B&B uitgebaat in een prachtig gerenoveerde Art Deco woning. Kunstzinnig ingericht. Heel comfortabele kamer en uitstekende badkamer. Super ontbijt met streekeigen producten. Volledig coronaproof. Les Paquerettes is echt "top of the bill". Een absolute aanrader in Oostende.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 2 september 2020

Prachtige B&B, op wandelafstand van het strand (5 min) en het centrum van Oostende (10 ac15 min), zeer mooi ingericht, vriendelijke uitbaters en een heerlijk ontbijt met lokale en zelfgemaakte producten. Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2020

We spendeerden hier slechts één nacht, maar Les Pâquerettes is zijn geld helemaal waard. We werden warm verwelkomd, helemaal volgens de coronamaatregelen. De gastheer is erg vriendelijk en serveert een lekker ontbijt met streekproducten.

Datum van verblijf: juli 2020