Beoordeeld op 16 september 2020

Warme ontvangst met een drankje in de tuin. B&B uitgebaat in een prachtig gerenoveerde Art Deco woning. Kunstzinnig ingericht. Heel comfortabele kamer en uitstekende badkamer. Super ontbijt met streekeigen producten. Volledig coronaproof. Les Paquerettes is echt "top of the bill". Een absolute aanrader in Oostende.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 2 september 2020

Prachtige B&B, op wandelafstand van het strand (5 min) en het centrum van Oostende (10 ac15 min), zeer mooi ingericht, vriendelijke uitbaters en een heerlijk ontbijt met lokale en zelfgemaakte producten. Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2020

We spendeerden hier slechts één nacht, maar Les Pâquerettes is zijn geld helemaal waard. We werden warm verwelkomd, helemaal volgens de coronamaatregelen. De gastheer is erg vriendelijk en serveert een lekker ontbijt met streekproducten.

Beoordeeld op 27 juli 2020

Goede nachtrust in een goed bed, een heerlijk ontbijt met streekgerechten en uit eigen huis. Heel lekker! De rustige ligging niet ver van het centrum en vlot bereikbaar ook met openbaar vervoer.
Mooi ingericht "belle epoque" huis.

Beoordeeld op 25 juli 2020

Perfect, enkel kamer mag dagelijks gepoetst worden.Ontbijt overheerlijk.Dicht bij de kust in Oostende, toch rustig gelegen.Enig min punt poets de kamer dagelijks zeker in tijden van Corona.Succes met jullie Bb