Beoordeeld op 8 augustus 2020

We spendeerden hier slechts één nacht, maar Les Pâquerettes is zijn geld helemaal waard. We werden warm verwelkomd, helemaal volgens de coronamaatregelen. De gastheer is erg vriendelijk en serveert een lekker ontbijt met streekproducten.

Beoordeeld op 27 juli 2020

Goede nachtrust in een goed bed, een heerlijk ontbijt met streekgerechten en uit eigen huis. Heel lekker! De rustige ligging niet ver van het centrum en vlot bereikbaar ook met openbaar vervoer.
Mooi ingericht "belle epoque" huis.

Beoordeeld op 25 juli 2020

Perfect, enkel kamer mag dagelijks gepoetst worden.Ontbijt overheerlijk.Dicht bij de kust in Oostende, toch rustig gelegen.Enig min punt poets de kamer dagelijks zeker in tijden van Corona.Succes met jullie Bb

Beoordeeld op 8 juli 2020

Heel goed, een aanrader voor een verblijf van een paar dagen in Oostende op een goede locatie, dicht bij centrum, strand en zelfs tram! Mooi ingerichte kamers, heel lekker ontbijt, zelfs terras buiten bij mooi weer

Beoordeeld op 1 juli 2020

Rustig gelegen, al bij al vrij vlot parkeerplaats gevonden, vriendelijk onthaald, net verblijf in zeer hygiënische omgeving bij zeer sympathieke en toegewijde mensen. Goed bedje. Badkamer met alle nodige voorzieningen (douche & producten). Heerlijk ontbijt met streekproducten.

Datum van verblijf: juni 2020