Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 januari 2020

Prima ! We hebben een aangenaam verblijf gehad .
Zowel de kamer , het sanitair, het ontbijt Met vers fruitsap , gratis WiFi , een aangename gastvrouw , parkeermogelijkheden voor de deur , rustige ligging .
Alles was in orde .

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 december 2019

Zeer aangename b&b op wandelafstand van het centrum en het strand, een heel uitgebreid ontbijt, een gastvrouw uit de 1000, aangename kamer met badkamer.... en dit allemaal aan een wel heel democratische prijs....

Kamertip: Alles was perfect!
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 november 2019

tijdens het korte verblijf voelden wij ons zeer welkom in b&b les Paquerettes.vriendelijk ontvangst zeer mooi pand gelegen in een rustige buurt van Oostende.Mooie propere kamers licht en voorzien van goede bedden kortom een topverblijf.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Warm onthaal van de gastvrouw. Ondanks dat je in de rand van het centrum van Oostende verblijft is het zeer rustig, ook 's nachts. Ook aan het ontbijt was niets aan te merken, ook het eitje werd op jou verzoek klaar gemaakt.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 september 2019

Voor herhaling vatbaar, vriendelijke uitbaters goede kamer en goede matras heb goed geslapen. Ontbijt was super meer dan genoeg. Mijn beoordeling is een ster meer doe zo voort en ga dit voorzeggen; groetjes

Datum van verblijf: september 2019