TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 november 2019

tijdens het korte verblijf voelden wij ons zeer welkom in b&b les Paquerettes.vriendelijk ontvangst zeer mooi pand gelegen in een rustige buurt van Oostende.Mooie propere kamers licht en voorzien van goede bedden kortom een topverblijf.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Warm onthaal van de gastvrouw. Ondanks dat je in de rand van het centrum van Oostende verblijft is het zeer rustig, ook 's nachts. Ook aan het ontbijt was niets aan te merken, ook het eitje werd op jou verzoek klaar gemaakt.

Beoordeeld op 25 september 2019

Voor herhaling vatbaar, vriendelijke uitbaters goede kamer en goede matras heb goed geslapen. Ontbijt was super meer dan genoeg. Mijn beoordeling is een ster meer doe zo voort en ga dit voorzeggen; groetjes

Beoordeeld op 21 september 2019

Zeer mooi ingerichte oud herenhuis, hier voel je je onmiddellijk thuis. Super vriendelijke gastvrouw. Bij het ontbijt wordt je hier echt verwend, vers fruitsap, verse fruitsla, koffiekoeken, verschillende soorten broodjes en frans brood, verschillende soorten hartig en zoet broodbeleg,een eitje naar ieders wens...…
Nog een voordeel is dat je gratis kan parkeren in de straat of de omliggende straten. Hier komen we zeker nog terug.

Kamertip: De studio is super goed ingericht voor 3 personen
Beoordeeld op 19 september 2019

Ideaal logeeradresje voor een weekendje aan zee!
Uitstekend en uitgebreid ontbijt.
Vriendelijke gastvrouw
Gasten worden op hun wenken bediend.
Gezellige B&B, ingericht met modernistische en authentieke toetsen
Gratis koffie of thee op de kamer is een pluspunt.
Gratis parkeren in de buurt van de B&B is ook een groot pluspunt.