Beoordeeld op 21 december 2018

Vriendelijke ontvangst en een ongelooflijk uitgebreid ontbijt. Gratis parking aan het straat en op wandelafstand van het centrum en de zee. Niet twijfelen, hier kan je met een gerust hart boeken en geniet van Oostende.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 december 2018

Heerlijk uitgebreid ontbijt (pistoles, koffiekoeken, vers fruitsap, vers fruit....), zeer aangename gastvrouw, rustige ligging net buiten de stadskern (alles op wandelafstand) met gratis parkeren op straat. Vlotte check-in. Aangenaam verblijf.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Via via iemand uit lommel van Deze bb gehoord’ en zo terecht gekomen, vrij laat ingecheckt, maar geen probleem voor Patricia die ons prompt adresje gaf om de hoek waar we nog terecht konden voor heel lekker (en goedkoop) etentje, super geslapen daar in de “groene kamer” smorgens gezellig babbelke met de gastheer bij een koffieke ( mijn dame lag nog te slapen) alvorens we goed ontbeten hebben ! Niet twijfelen in Oostende, daar Moet je zijn

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 september 2018

Het enige negatieve aan dit fantastische verblijf is de inkomsttrap zonder leuning. Ik hoop dat we nog lang goed genoeg te been blijven om van de rest te genieten.Oeps en nu eist Tripadvisor nog wat bla bla om aan 200 tekens te komen. Dom, dom, maar niet de schuld van Les Pâquerettes.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Een charmant huis in de Belle Epoquewijk van Oostende, met vriendelijke gastheer en gastvrouw. De kamer is tip top in orde. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Nuttige tips gekregen voor eetadresjes.

Datum van verblijf: augustus 2018