Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 20 maart 2019

Goed hotel voor een kort verblijf met een goed ontbijt een leuke bar en vriendelijk personeel . De ligging ,dicht bij het centrum en dicht bij het station is prima . De kamer was evenals de badkamer klein maar ruimgenoeg voor een weekend of voor enkele dagen .

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 18 september 2018

Wij hebben hier een nacht gelogeerd. We hadden fantastisch mooi weer en dan kan er bijna niets fout gaan. We hebben onze auto geparkeerd in een garage in de buurt, wat ons Euro 22,50 kostte. Maar aangezien we rond twaalf uur al in Oostende waren, en de parkeerkosten bij het hotel volgens onze informatie Euro 30 kostte, besloten we om onze auto maar te laten staan in deze garage. We hadden vooraf nog geprobeerd om onze auto gratis te parkeren net buiten het centrum maar dit parkeerterrein stond al vol ! Rond 16:00 uur ingecheckt in het hotel. We hadden een mooie, schone kamer. Niet erg groot, maar dat hoeft ook niet voor ons. Alles was schoon en dat is voor ons het belangrijkste ! 's Ochtends ontbeten en de gastvrouw daar was top ! Eigenaar, ben zuinig op dit juweeltje !

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Joviale ontvangst.
Kamer is klein maar alles is voorzien, bed, bureau, venster die opengaat en zicht geeft op de straat.
Ligging : dicht bij zee, klein strand Oostende.
Ontbijt : uitgebreid buffet met een persoonlijke touch.

Algemeen zou ik zeggen bedankt voor het aangename verblijf en aan dit hotel mogen andere hotels een voorbeeld nemen wat betreft het ontvangen en kamerkeuze van iemand die alleen reist. Geen achterkamertje aan de brandtrap zonder uitzicht of raam dat je kan openen, bij het ontbijt geen stoel en/of tafel die ergens in een vergeten hoekje wordt geplaatst.

Bedankt Hotel Glenmore.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 juli 2018

zeker adres om terug te gaan ,was er driemaal kort na elkaar en altijd top ! ook de welness boven was dik in orde het ontbijt was lekker ,kortom een aangename sfeer zeer vriendelijke uitbaters ,wij waren telkens daar met hotelkamerveiling .nl en ook alles oke

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018

Kraaknette kamers, heerlijk ontbijtbuffet. Op wandelafstand van de dijk en het strand, vlakbij de winkelstraat en het centrum van Oostende. Jammer dat we er niet langer verbleven, ik had graag gebruik gemaakt van het aanbod Welness. Vriendelijke uitbaters. Onze fietsen werden gratis veilig weggezet voor de nacht.

Datum van verblijf: oktober 2017