“Super ervaring!”
Beoordeling van Toto - GESLOTEN

Toto
19 juli 2023 beoordeeld

Super lekker! Allemaal vers gemaakt, je ziet de open keuken. En glutenvrije opties. Oh en heerlijke picon vin blanc ;)
Kortom een echte aanrader! Hier komen wij zeker terug!!!

Datum van bezoek: juli 2023

28 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Topzaakje! Met 9 gaan eten en verschillende gerechtjes genomen. Allemaal stuk voor stuk zeer lekker! Gezellig interieur en hele fijne bediening!

Datum van bezoek: mei 2023
20 mei 2023 beoordeeld

Een Marokkaanse thema avond met vrienden in het recent geopende TOTO. De inrichting is TOP, gezellig en sfeervol. De bediening was zéér vriendelijk en spontaan ! Bij het aperitief sharing food, verschillende tapenades met helaas sneetjes "Belgisch" bruin brood, maar bij onze tip excuseerde de bazin zich dat helaas al het Marokkaans brood bij de bakker uitverkocht was. Marokkaanse balletjes als voorgerecht en als hoofdgerecht couscous met lamsvlees, lekkere groenten met een heerlijke, exotische kruiding.....een meer dan stevige portie. Lekker ! Alleen de rekening viel een klein beetje tegen, € 58 per persoon was volgens ons € 15 té veel. Maar een goeie start van restaurant TOTO ! Wij wensen Malak, het jonge, enthousiaste talent, véél succes !

Datum van bezoek: mei 2023
7 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten! We waren met een groep van 9 en hebben verschillende sharing gerechten gegeten. Allemaal superlekker! Heel mooi kader ook en super vriendelijke bediening. Open keuken ook dus voelt heel erg aan als een eerlijke keuken. Echt een toppertje!

Datum van bezoek: april 2023
6 april 2023 beoordeeld

Wat een leuke zaak! Heel gezellig, open keuken met een jonge, enthousiaste dame die zonder stress kookt en de heerlijkste gerechten op je tafel zet. Je kan sharen als je wil, of gewoon je eigen gerecht(en) bestellen. Nog maar 3 weken open, maar de meeste tafels waren, op een woensdagavond, bezet. Hier moet je geweest zijn!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Toto bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.