“Super lekker eten met een geweldige bediening in een heel mooi kader vlakbij Oostende Casino”
Beoordeling van Toto - GESLOTEN

Toto
7 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten! We waren met een groep van 9 en hebben verschillende sharing gerechten gegeten. Allemaal superlekker! Heel mooi kader ook en super vriendelijke bediening. Open keuken ook dus voelt heel erg aan als een eerlijke keuken. Echt een toppertje!

Datum van bezoek: april 2023

6 april 2023 beoordeeld

Wat een leuke zaak! Heel gezellig, open keuken met een jonge, enthousiaste dame die zonder stress kookt en de heerlijkste gerechten op je tafel zet. Je kan sharen als je wil, of gewoon je eigen gerecht(en) bestellen. Nog maar 3 weken open, maar de meeste tafels waren, op een woensdagavond, bezet. Hier moet je geweest zijn!

Datum van bezoek: april 2023
25 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige nieuwe zaak in Oostende
Leuke setting met zeer lekker eten.
De smaken zaten perfect en de porties waren ook voldoende.
Ik at de thaise curry en deze was top
Wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2023

Reizigers die Toto bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.