“Zalig!”
Beoordeling van Ristorante Marina

Ristorante Marina
Geclassificeerd als nr. 22 van 400 Restaurants in Oostende
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw een zalige ervaring!
Starten deden we met een glaasje champagne waarbij een lekker fris maatje met granny smith appel werd geserveerd en een zomerse rode poon met paprika. Als voorgerecht kozen we voor de tartaar van wilde tonijn en de carpaccio van tonijn. Ons hoofdgerecht bestond uit een subliem gegaarde zeebaars in zoutkorst met linguine en gegrilde groentjes. Deze zalige maaltijd sloten we af met een perfecte ristretto en enkele koekjes.

Datum van bezoek: juli 2020

7 juli 2020 beoordeeld

Jaren geleden waren we reeds bij Marina geweest. Nu de jongere generatie in een nieuwe omgeving de zaken hebben overgenomen nog steeds grote klasse. Blij dat we hier gegeten en genoten hebben.

Datum van bezoek: juli 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Kennen het restaurant reeds van voor hun verhuis (waar de elektriciteit het soms liet afweten). Nu echt top, top!
Ruime parkeermogelijkheid, prachtig interieur, galante ontvangst. Alles echt volgens de regels van de kunst. Van hoog niveau. Voor toeristen ligt het een beetje afgelegen. Wie is daar treurig om? Werkelijk een verfijnde keuken. Reserveren is vanzelfsprekend aangewezen. Ook prachtige wijnen (voor mij altijd een grote plus). Niet goedkoop natuurlijk, maar je zal er lang aan terugdenken.

Datum van bezoek: december 2019
7 maart 2020 beoordeeld

Prachtig ingericht restaurant, heel stijlvol en origineel. Culinair ook heel hoogstaand. Mooie wijnkaart. Personeel en eigenares heel vriendelijk en gastvrij. Kortom absolute top. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De nieuwe locatie is prachtig, het interieur chique maar warm. Een waardige facelift voor dit instituut van een restaurant. We kozen oestertjes om te starten. Als tussengerecht deelden we een zwarte pasta met zee-egel. Het hoofdgerecht was een zeebaars in zoutkorst. Alles was even smaakvol, vers en prachtig gepresenteerd. Toen de eerste voorgestelde wijn niet echt onze smaak was, werd zonder verpinken een andere wijn open gemaakt. Om dit te voorkomen kan men wel misschien beter eerst wat meer navraag doen naar de persoonlijke voorkeuren. We sloten deze zalige maaltijd, meer dan tevreden, af met een ristretto en een lekkere grappa.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Ristorante Marina bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Ristorante Marina geweest? Deel je ervaringen!