Bericht van Tripadvisor:Dit bedrijf is tijdelijk gesloten tot 07/03/2024
Vandaag geopend: 10:30 - 16:15
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeker doen als je interesse hebt in WOI en WOII

Een mooie wandeling door de erfstukken van WOI en WOII . Alleen was ik niet tevreden over het ... meer lezen

Beoordeeld op 21 augustus 2023

Beoordeeld op 19 augustus 2023
annemariev808
Lees alle 1.365 beoordelingen

Beoordeeld op 15 november 2023

Jammer dat op deze website staat dat ze nu open zijn terwijl ze nu net dicht zijn voor de winter tot en met maart.

Datum van activiteit: november 2023
Beoordeeld op 21 augustus 2023 via mobiele applicatie

Een mooie wandeling door de erfstukken van WOI en WOII .
Alleen was ik niet tevreden over het audioapparaat dat je meekrijgt.
Veel mensen lopen met audio rond en luisteren , kleine kinderen , mensen dat praten . Zo kon je niet goed luisteren naar uitleg. Oortjes zouden beter zijn denk ik. Of ik heb het verkeerd gebruikt. Was het enige minpuntje.
Verder echt wel interessant om eens te doen als je interesse hebt in de oorlog

Beoordeeld op 19 augustus 2023

Het was een mooie wandeling door de duinen waarbij je door gangen liep en in verschillende bunkers kon kijken. Een advies: de speurtocht/escapetocht voor tieners is echt veel te moeilijk. Niet doen want dat was niet echt motiverend.

Beoordeeld op 16 augustus 2023

Heel interessant stukje geschiedenis over WO I en WO II.
Ook voor kinderen zijn er allerlei bezigheden voorzien.

Beoordeeld op 16 augustus 2023 via mobiele applicatie

Mooi domein waar je over de oorlogen veel te weten komt. Pittige wandeling van bunker naar bunker, er is ook zoektocht voor de kids. Zeker een aanrader! Neem 2u voor bezoek.