Bericht van Tripadvisor:Dit bedrijf is tijdelijk gesloten tot 07/03/2024
Vandaag geopend: 10:30 - 16:15
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Unieke historische plaats in België

Zeer leerrijk en interessant ook voor jongere kinderen. De audio toer is goed opgevat en zekere ... meer lezen

Beoordeeld op 18 november 2023
Bart M
As, België
Zeker doen als je interesse hebt in WOI en WOII

Een mooie wandeling door de erfstukken van WOI en WOII . Alleen was ik niet tevreden over het ... meer lezen

Beoordeeld op 21 augustus 2023
Sophie D
Oelegem, België
via mobiele applicatie
Lees alle 1.365 beoordelingen

Beoordeeld op 16 augustus 2023

Heel interessant stukje geschiedenis over WO I en WO II.
Ook voor kinderen zijn er allerlei bezigheden voorzien.

Beoordeeld op 16 augustus 2023 via mobiele applicatie

Mooi domein waar je over de oorlogen veel te weten komt. Pittige wandeling van bunker naar bunker, er is ook zoektocht voor de kids. Zeker een aanrader! Neem 2u voor bezoek.

Beoordeeld op 4 augustus 2023 via mobiele applicatie

Super leuk museum en ervaring. Voor jongere kinderen is er een mooie speurtocht. De audiotour werkte prima; zonder is het ook goed te doen. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2023
AtlantikwalRaversyde, Assistent promotion van Atlantikwall Raversyde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2023

Beste, bedankt voor de mooie beoordeling en de lovende woorden.
Groeten van het Atlantikwall Raversyde team.

Beoordeeld op 27 juli 2023 via mobiele applicatie

bezocht met de kinderen omdat hier een supervlieg was . ik zelf heb een museumpas, normaal had ik het nog niet gedaan in vond 6 en 8 j te jong . maar de kinderen hebben er van geleerd en supervlieg werd leuk bevonden

Datum van activiteit: juli 2023

Beste, leuk om te lezen dat het beter meegevallen is dan verwacht. We doen er alles aan om een belevenis aan te bieden voor alle leeftijden. De zoektocht van Vlieg en Escape Enigma zijn dan ook een echt succes.
Vriendelijke groeten namens het Atlantikwall Raversyde team.

Beoordeeld op 24 juli 2023

Zeer interessante site om te bezoeken, geeft een beter beeld vd omstandigheden tijdens WOII. Alsook klaar/duidelijke uitleg + een toestelletje dat automatisch info/uitleg geeft. Jammer dat ze laat openen en vroeg sluiten (10u30-17u).

Datum van activiteit: juni 2023

Beste, bedankt voor de lovende woorden.
Onze openingsuren zijn, omwille van de bezoektijd van een 2-tal uur, inderdaad niet 100% optimaal. Nu kunnen we met één en dezelfde ploeg openen en sluiten. Een aanpassing van de openingsuren vergt de inzet van toch wel wat extra personeel en die mogelijkheid hebben we voor het ogenblik niet.
Hopelijk kunnen we in de toekomst, en als de bezoekerscijfers blijven groeien, hiervoor een oplossing vinden.
Vriendelijke groeten namens het Atlantikwall Raversyde team.