Bericht van Tripadvisor:Dit bedrijf is tijdelijk gesloten tot 07/03/2024
Vandaag geopend: 10:30 - 16:15
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Unieke historische plaats in België

Zeer leerrijk en interessant ook voor jongere kinderen. De audio toer is goed opgevat en zekere ... meer lezen

Beoordeeld op 18 november 2023
Bart M
As, België
Zeker doen als je interesse hebt in WOI en WOII

Een mooie wandeling door de erfstukken van WOI en WOII . Alleen was ik niet tevreden over het ... meer lezen

Beoordeeld op 21 augustus 2023
Sophie D
Oelegem, België
via mobiele applicatie
Lees alle 1.365 beoordelingen

Beoordeeld op 4 augustus 2023 via mobiele applicatie

Super leuk museum en ervaring. Voor jongere kinderen is er een mooie speurtocht. De audiotour werkte prima; zonder is het ook goed te doen. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2023
AtlantikwalRaversyde, Assistent promotion van Atlantikwall Raversyde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2023

Beste, bedankt voor de mooie beoordeling en de lovende woorden.
Groeten van het Atlantikwall Raversyde team.

Beoordeeld op 27 juli 2023 via mobiele applicatie

bezocht met de kinderen omdat hier een supervlieg was . ik zelf heb een museumpas, normaal had ik het nog niet gedaan in vond 6 en 8 j te jong . maar de kinderen hebben er van geleerd en supervlieg werd leuk bevonden

Datum van activiteit: juli 2023

Beste, leuk om te lezen dat het beter meegevallen is dan verwacht. We doen er alles aan om een belevenis aan te bieden voor alle leeftijden. De zoektocht van Vlieg en Escape Enigma zijn dan ook een echt succes.
Vriendelijke groeten namens het Atlantikwall Raversyde team.

Beoordeeld op 24 juli 2023

Zeer interessante site om te bezoeken, geeft een beter beeld vd omstandigheden tijdens WOII. Alsook klaar/duidelijke uitleg + een toestelletje dat automatisch info/uitleg geeft. Jammer dat ze laat openen en vroeg sluiten (10u30-17u).

Datum van activiteit: juni 2023

Beste, bedankt voor de lovende woorden.
Onze openingsuren zijn, omwille van de bezoektijd van een 2-tal uur, inderdaad niet 100% optimaal. Nu kunnen we met één en dezelfde ploeg openen en sluiten. Een aanpassing van de openingsuren vergt de inzet van toch wel wat extra personeel en die mogelijkheid hebben we voor het ogenblik niet.
Hopelijk kunnen we in de toekomst, en als de bezoekerscijfers blijven groeien, hiervoor een oplossing vinden.
Vriendelijke groeten namens het Atlantikwall Raversyde team.

Beoordeeld op 15 juli 2023 via mobiele applicatie

Dit bezoek was een geweldige ervaring, we hadden niet verwacht dat er zo’n prachtig en boeiend museum schuil gaat achter de duinenrij en enkele bunkers die we al jaren vanop de dijk zien. De hele site is bijzonder mooi opgeknapt en het parcours goed uitgedacht met veel interressante verhalen die je beluistert via je audioguide. Één minpuntje: de NL-talige tape is een heel stuk stiller dan de andere talen, waardoor we onze audiogids vaak erg moeilijk konden verstaan als er een andere in de buurt geluid afspeelde, ook al stond het geluid op max. en we kregen maar 1 audioguide voor 2 pers. Een headset zou dit verbeteren? Toch deed dit geen afbreuk aan een fantastische beleving. Het huis van onze prins toentertijd is eveneens een pareltje. Ons bezoek duurde zo’n 2.5 uur, daarna nog een mooie wandeling langs de Duinenweg.

Datum van activiteit: juli 2023

Beste, bedankt voor de mooie woorden. We zullen zeker even nazien of de audiogidsen in het Nederlands veel stiller is dan in de andere talen en zo nodig een aanpassing doen. De suggestie voor headsets is misschien moeilijker haalbaar, zeker gezien het groot aantal die we nodig zouden hebben en het reinigen/ontsmetten is ook een probleem. Maar misschien moeten we eens bekijken of we een automaat met 'in-ears' kunnen voorzien, zou een oplossing kunnen zijn.
Groeten vanwege het Atlantikwall Raversyde team

Beoordeeld op 12 juni 2023

Heel mooi domein en heel goede uitleg bij de verschillende interessante onderdelen. Maar het is een grove leugen dat het rolstoelvriendelijk is. Er zijn heel veel, trappen, zandstroken en andere moeilijk te bereiken plaatsen. Zelfs met begeleiding lukt het absoluut niet! Een schande dat dit verzwegen wordt op de website en aan de kassa is men ook niet eerlijk !

Datum van activiteit: mei 2023

Beste, het spijt ons dat uw bezoek tegengevallen is. Normaal gezien geeft men aan de balie en bij de gelegenheidsmedewerkers altijd aan dat er slechts één deel (batterij Aachen) kan bezocht worden met een rolstoel mits begeleiding. In de bunkers zelf kan je niet binnen en dat is iets wat we nooit zullen kunnen aanpassen maar door het gebruik van de audiogids geven we wel een kijkje in deze niet toegankelijke gedeeltes. Gezien je de eerste bent die zo negatief reageert zullen we nazien of we méér duidelijkheid en info op onze website moeten meegeven.
Nogmaals onze oprechte excuses vanwege het Atlantikwall Raversyde team