Bericht van Tripadvisor:Dit bedrijf is tijdelijk gesloten tot 07/03/2024
Vandaag geopend: 10:30 - 16:15
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Unieke historische plaats in België

Zeer leerrijk en interessant ook voor jongere kinderen. De audio toer is goed opgevat en zekere ... meer lezen

Beoordeeld op 18 november 2023
Bart M
As, België
Zeker doen als je interesse hebt in WOI en WOII

Een mooie wandeling door de erfstukken van WOI en WOII . Alleen was ik niet tevreden over het ... meer lezen

Beoordeeld op 21 augustus 2023
Sophie D
Oelegem, België
via mobiele applicatie
Lees alle 1.365 beoordelingen

Beoordeeld op 15 juli 2023 via mobiele applicatie

Dit bezoek was een geweldige ervaring, we hadden niet verwacht dat er zo’n prachtig en boeiend museum schuil gaat achter de duinenrij en enkele bunkers die we al jaren vanop de dijk zien. De hele site is bijzonder mooi opgeknapt en het parcours goed uitgedacht met veel interressante verhalen die je beluistert via je audioguide. Één minpuntje: de NL-talige tape is een heel stuk stiller dan de andere talen, waardoor we onze audiogids vaak erg moeilijk konden verstaan als er een andere in de buurt geluid afspeelde, ook al stond het geluid op max. en we kregen maar 1 audioguide voor 2 pers. Een headset zou dit verbeteren? Toch deed dit geen afbreuk aan een fantastische beleving. Het huis van onze prins toentertijd is eveneens een pareltje. Ons bezoek duurde zo’n 2.5 uur, daarna nog een mooie wandeling langs de Duinenweg.

Datum van activiteit: juli 2023
AtlantikwalRaversyde, Assistent promotion van Atlantikwall Raversyde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2023

Beste, bedankt voor de mooie woorden. We zullen zeker even nazien of de audiogidsen in het Nederlands veel stiller is dan in de andere talen en zo nodig een aanpassing doen. De suggestie voor headsets is misschien moeilijker haalbaar, zeker gezien het groot aantal die we nodig zouden hebben en het reinigen/ontsmetten is ook een probleem. Maar misschien moeten we eens bekijken of we een automaat met 'in-ears' kunnen voorzien, zou een oplossing kunnen zijn.
Groeten vanwege het Atlantikwall Raversyde team

Beoordeeld op 12 juni 2023

Heel mooi domein en heel goede uitleg bij de verschillende interessante onderdelen. Maar het is een grove leugen dat het rolstoelvriendelijk is. Er zijn heel veel, trappen, zandstroken en andere moeilijk te bereiken plaatsen. Zelfs met begeleiding lukt het absoluut niet! Een schande dat dit verzwegen wordt op de website en aan de kassa is men ook niet eerlijk !

Datum van activiteit: mei 2023

Beste, het spijt ons dat uw bezoek tegengevallen is. Normaal gezien geeft men aan de balie en bij de gelegenheidsmedewerkers altijd aan dat er slechts één deel (batterij Aachen) kan bezocht worden met een rolstoel mits begeleiding. In de bunkers zelf kan je niet binnen en dat is iets wat we nooit zullen kunnen aanpassen maar door het gebruik van de audiogids geven we wel een kijkje in deze niet toegankelijke gedeeltes. Gezien je de eerste bent die zo negatief reageert zullen we nazien of we méér duidelijkheid en info op onze website moeten meegeven.
Nogmaals onze oprechte excuses vanwege het Atlantikwall Raversyde team

Beoordeeld op 24 mei 2023 via mobiele applicatie

Indrukwekkende site. Het lijkt ook uitgebreid sinds mijn laatste bezoek enkele jaren geleden. Je bent minstens een uur weg als je niets bekijkt, maar je kan wel 4 uur zoet zijn als je alles leest en beluisterd. Audio guide zit mee in de prijs en ook heel interessant.
Leuk voor jong en oud.
Ook zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers!
Aangenaam bij mooi weer.

Datum van activiteit: mei 2023

Beste, bedankt voor de mooie beoordeling en we geven de complimenten zeker door aan het team.
Vriendelijke groeten vanwege het Atlantikwall Raversyde team

Beoordeeld op 28 april 2023

We sluiten ons aan bij wat Nicole Janssens hier zei:

“Domein super
vriendelijkheid en ontvangst dikke foei
zwaar teleurgesteld met de heer aan ingang

foei”

Nadat ik als groepsleider eerst verbaal werd aangevallen door dhr Peter was de dame van het onthaal wel heel lief en klantvriendelijk. Ik zou hem 30 min (ahum, zie foto) hebben gebeld om alles te overlopen en nog was ik later dan toegelaten. Ik wist eerlijk waar niet van 15u15 als uiterste vertrekuur. 1.5u rondgaan en om 15u20 vertrekken leek een goede timing. Bravo aan deze mevrouw. Het goede moet ook gezegd worden: mevrouw & domein zijn top. Wij zijn van haar 5 min later dan het uiterste vertrekuur mogen starten en waren op een gezapig tempo 23 min voor sluitingsuur terug. WO 2 als verkort traject was de moeite om zien maar WO 3 willen ontketenen was niet nodig.
Nog een tip: resto Runway is een superleuke locatie om na het bezoek klantvriendelijk te gaan eten. Die 9 minuten telefoneren leverde deze goede tip op. Thx Peter, dit deed je wèl goed.

Datum van activiteit: april 2023

Spijtig voor deze slechte ervaring maar gelukkig kon de dame aan de balie, zoals we haar kennen, een oplossing bieden en is het bezoek uiteindelijk dan toch nog meegevallen. We doen er alles aan, en er is ondertussen al één en ander veranderd op de website, om nog duidelijker aan te geven wat het uiterste uur is om nog van start te gaan met een bezoek aan Atlantikwall Raversyde.
Vriendelijke groeten namens het Atlantikwall Raversyde team.

Beoordeeld op 21 april 2023

zeer educatief museum
zeer goede info op de audiofoon die perfect zijn werk doet
mooie opstellingen van soldaten en ruimten

Datum van activiteit: april 2023

Dank u voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groeten namens het Atlantikwall Raversyde team.