“Net of als je thuis komt”
Beoordeling van 'T Rebbetje

'T Rebbetje
Geclassificeerd als nr. 50 van 402 Restaurants in Oostende
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele gezellige inrichting, een gevoel dat je toch thuis eet maar toch zo ver weg. Heerlijke ribbetjes en steak. Echt een aanrader. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019

19 januari 2020 beoordeeld

Onlangs ribbetjes gegeten langsheen de visserskaai te Oostende (onderdeel van een keten). Was niet wat ik er van verwachtte en bovendien onvoldoende doorbakken. In 'T Rebbetje daarentegen lekker gekruid, goed gebakken en leuk gebracht door een vriendelijke dame. Top. Prijs kwaliteit de verplaatsing meer dan waard! en eigenlijk het voornaamste "lekker"

Datum van bezoek: januari 2020
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ribbetjes..zoveel als gewenst.
Vriendelijke bediening..
Tegen een betaalbare prijs..
We komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: december 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Niet lang moeten wachten en bediening was ook heel vriendelijk .
Komen zeker nog terug

Datum van bezoek: augustus 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Waar kan je nog zeer lekker eten voor een correcte prijs, zonder schrik te moeten hebben met honger buiten te komen? Bij 't Rebbetje kan het! Enige minpuntjes: op de dag dat wij reserveerden, waren er geen frietjes verkrijgbaar (de friteuse was defect)... Dat was zeer jammer, want ribbetjes gecombineerd met aardappel vinden wij net wat minder geslaagd. Maar voor het overige waren wij zeer tevreden!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 'T Rebbetje bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In 'T Rebbetje geweest? Deel je ervaringen!