We hadden een kamer met zeezicht gereserveerd maar bij aankomst bleek het een kamer te zijn met zicht op de lawaaierige straat. Een kamer met zeezicht aanbieden was niet mogelijk omdat het hotel volzet was. Enige compensatie voor deze fout werd niet aangeboden. We hadden notabene meer dan 200ā¬ per nacht betaald.
Onze kamer was op de eerste verdieping gelegen. Door het lawaai van de cafĆ©s tot in de ochtenduurtjes, konden we niet of nauwelijks slapen, het raam niet openen voor frisse lucht, ā¦ Als je op zoek bent naar rust, is dit hotel dus absoluut geen aanrader.
De krappe badkamer beschikt niet over eender welke opbergruimte voor toiletspullen. De aflopen van de douche en de wastafel waren geblokkeerd; het water liep te traag door.
De smarttelevisie: we konden niets casten. Bij navraag werd ons verteld dat de TVās nieuw waren en nog niet geĆÆnstalleerd werden door de firma. Gelukkig hadden we onze tablet meegebracht en konden we na een vermoeiende dag, toch genieten van onze Netflix, etc
Geen efficiƫnt ingerichte kasten. We hebben onze kleding dan maar gedeeltelijk in onze koffers gelaten.
Het ontbijt was uitgebreid maar helaas is het ons overkomen dat de eetruimte compleet volzet was en we na een halfuur wachten eindelijk een tafeltje konden wegkapen. We moesten dan nog een dik kwartier wachten tot deze tafel afgeruimd en gepoetst werd, na herhaaldelijk het personeel daarop gewezen te hebben.
Het personeel: zowel mijn dochter (die in de hotelsector werkt) als ik voelden aan dat we te maken hadden met een team dat geen team is. Nors, onvriendelijk en kortaf. Wat er aan de oorzaak ligt, blijft een vraagteken.
Wellness & zwembad: slechts 1 van de cabines in de wellness was actief. Het zwembadwater was koud terwijl er beweerd wordt dat het verwarmd is.
We hebben spijt zoveel geld uitgegeven te hebben. Volgende keer we naar Oostende gaan, boeken we een ander hotel.