Op 29 juni had ik een overnachting via de app Booking gemaakt. Dit werd online betaald via Booking zelf.
Echter bij aankomst laten ze mij weten dat ik toch nog moest betalen. Ik reageer verbaast maar betaal toch opnieuw.
Enkele dagen na mijn verblijf kijk ik dit na en kom ik tot de constatatie dat ik 2X had betaald voor mijn verblijf. Ik neem contact op en krijg doodleuk te horen dat hun boekhouding dit inderdaad al had opgemerkt. Ze garanderen mij dit terug te betalen binnen de 2 weken. 3 Weken laten had ik nog steeds niets ontvangen. Ik neem opnieuw contact op. Nu krijg ik te horen dat ze dit 3 dagen geleden echt hadden terug betaald en ik max nog een weekje moest wachten. Vreemd maar ok.
Opnieuw 3 weken later en nog steeds geen terug betaling. Telefonisch laten ze mij weten dat dit opnieuw reeds was terug betaald.
4X heeft dit hotel mij bedrogen en belogen en nog steeds heb ik mijn geld niet terug gekregen. Ik vind dit onacceptabel en diefstal. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.