3 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 173
Hotels.comUS$ 173
PricelineUS$ 177
Beoordeeld op 30 januari 2022 via mobiele applicatie

Hier een weekendje verbleven en zeer tevreden van, goeie locatie super lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.
Leuke kamer met alles basics minibar wel heel schaars gevuld slechts 3 drankjes maar in de lobby kan u wel verschillende dranken en versnaperingen nog aankopen.
De bar beneden is super gezellig maar wat weinig zitplaats deze is open tot 00.00u.
Wij komen zeker nog terug.

Kamertip: Hier zijn 15 parkings beschikbaar, bij te boeken bij je reservatie aan 21€ maar je kan net zo goed ik parking indigo Kursaal Oostende parkeren voor 25€/24u
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 19 november 2021

We werden heel goed ontvangen aan de balie.we waren te vroeg aan het hotel,onze kamer was nog niet gepoetst.maar was helemaal geen probleem om ons koffer daar te laten.we zijn toen op hun aa.raden,iets gaan eten.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 23 augustus 2021

Het hotel heeft een ideale ligging in het centrum van Oostende. Het is vlot bereikbaar, meerdere (betalende) parkings in de buurt.
Een uitgebreid en lekker ontbijt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn hee netjes. De ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Oostende! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2021

Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Het verheugt ons dat we met onze vriendelijke medewerkers en mooie, propere kamers aan een comfortabel verblijf hebben bijgedragen. Bedankt voor de complimenten, we delen ze met het team! Daarnaast horen we graag wat we nog kunnen doen om uw verblijf volgende keer 10/10 te maken.

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Vriendelijke groet,

Bert Degryse, General Manager

Beoordeeld op 31 juli 2021

ik had in kamer 171 last van nieren een nierenplaag
ik heb een andere kamer gekregen voor de laatste nacht daar was ik al blij mee
het hotel zat helemaal vol in oostende het Mercure
graag dit melden
dank u