Beoordeeld op 16 juli 2020

Beoordeeld op 14 juli 2020

Pluim voor Sean die het ontbijt de moeite waard maakt. Corona proof, zeer vriendelijk en gedienstig. Komen al enkele jaren naar dit hotel. Ligt dicht bij de dijk, kamers zijn netjes, een goede matras. Het was nu wat anders gezien de corona maatregelen maar we voelden ons veilig. Iedereen deed zijn best. We gaan zeker terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Beste Ronald,
Wat een leuke en positieve review!

Het doet ons heel veel plezier te mogen vernemen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat ook de ligging dicht bij de dijk ideaal was voor u. Fijn dat u tevreden was met de nette kamers en de goede matras. Goed ook om te horen dat u zich veilig voelde dankzij de genomen Covid-19 maatregelen.
Bedankt ook voor de pluim voor Sean die het ontbijt (dat door de Covid-maatregelen een andere vorm heeft gekregen) voor u de moeite waard maakte. We zien al uit naar uw terugkomst!

Beoordeeld op 13 juli 2020

Zeer vriendelijke ontvangst.
Lekker ontbijt.
Opgepast met de foto's: deze zijn genomen met een groothoeklens waardoor de kamers veel groter lijken dan ze in het echt zijn.
Parkeerplaats kost € 21. van 14u tot 11u daags nadien. Daarna auto moeten verzetten naar een openbare parkeerplaats. Het is interessant om de kostprijs op deze openbare parking op voorhand te bekijken, soms is deze max € 25,- waardoor je goedkoper af bent en het is niet verder.

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Beste gast,
we danken u voor uw beoordeling.

Het doet ons plezier dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u heeft genoten van uw weekend aan zee.
We willen ons excuseren voor het misverstand in verband met de parking. Graag delen wij u mee dat die beschikbaar is vanaf 11 uur op de dag van aankomst tot 11 uur op de dag van vertrek.
Ons team bedankt u voor het compliment en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.

Beoordeeld op 9 juli 2020

vriendelijk personeel, hotel is corona proof, we bestelden kamer langs voorkant, heel goed, heel ruim, proper, vlakbij alles wat we nodig hebben, zee, strand, tram, winkels, restaurants...ontbijt was super, spek en ei, pannekoek, broodjes, koekjes, croissant

Datum van verblijf: juni 2020

Beste Chris en Leen,

Wat is het fijn om deze waaier aan complimenten in ontvangst te mogen nemen! Het doet ons ontzettend veel plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons en dat alles naar wens was. Fijn dat jullie genoten hebben van zon, zee en strand en dat jullie ons lekkere ontbijt als super hebben ervaren! Ons team dankt jullie voor het compliment en ontvangt jullie graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Oostende.

Beoordeeld op 29 juni 2020

zeer proper hotel, lekker ontbijt buffet met alles er op en eraan , strikte naleving van de corona regels ,zeer vriendelijk personeel , als ze iets voor je kunnen doen of je kunnen helpen met iets; niets is teveel gevraagd, erg hulpvaardig

Datum van verblijf: juni 2020