Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 18 augustus 2023

Bij Rosa hebben ze aan alles gedacht. Alle details kloppen. Van een lekker en lokaal ontbijt tot yogamatjes en een inspirerend boek op de kamer. Vriendelijk personeel en hygiëne ook top!

De ligging is ook ideaal, midden in het centrum van Oostende en vlakbij het strand.
Kortom, een must try aan De Kust!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 31 december 2023 via mobiele applicatie