“Topadres in Oostende!”
Beoordeling van Restaurant Dalmacija

Restaurant Dalmacija
Geclassificeerd als nr. 258 van 414 Restaurants in Oostende
10 november 2021 beoordeeld

Op een boogscheut van het toeristisch centrum ligt dit kleine maar supergezellig restaurantje Dalmacija.
Een restaurant waar je een dagschotel kan eten, maar ook à la carte enkele klassiekers van vis of vlees kan vinden en voor de liefhebbers enkele Balkan gerechten.
Daar we graag reizen (ook op culinair gebied) kiezen we uiteraard voor de Balkan gerechten.
Ondertussen zijn wij hier enkele keren geweest en ik moet bekennen dat we keer na keer overdonderd waren van het super lekker eten van de gastvrouw.
Na het bestellen krijg je steevast een wachtbordje met enkele olijfjes, kaas, brood en lekkere olijfolie.
Keer na keer werd ons een prachtig gedresseerd bord voorgeschoteld en kregen we topkwaliteit voor een zeer redelijke prijs.
Dit pareltje is ondertussen uitgegroeid tot onze favoriete stek in Oostende.
Ga proeven en laat je overdonderen door de kookkunsten van Jasenka!

Tom Pauwels

Datum van bezoek: oktober 2021
5 oktober 2020 beoordeeld

Af en toe ontdek je een verborgen pareltje. Klein, pitoresk. Heel even was ik niet in Oostende maar zat ik te genieten in verre zonnige oorden.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Restaurant Dalmacija bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen
Oostende, West-Vlaanderen

In Restaurant Dalmacija geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.