“Lekker, vriendelijk en juiste prijs”
Beoordeling van Bistro't Zeezotje

Bistro't Zeezotje
Geclassificeerd als nr. 137 van 402 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 juli 2020 beoordeeld

Allereerst zijn de mensen van de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Niet alleen tegen ons, maar tegen alle klanten. De reden waarom we voor 't Zeezotje kozen is zijn gevarieerde kaart. En dat voor een correcte prijs. De meeste zaken in de buurt richten zich vooral op visgerechten, maar vergeten daarbij dat kinderen graag iets anders willen. Je hebt hier de keuze tussen pizza's, pasta's, visgerechten, maar ook enkele vleesgerechten. Uitmuntend zou ik de gerechten niet noemen. De steak was te ver gebakken en de andere gerechten misten toch wat kruiding, zelfs de kinderspaghetti was vrij flets van spaak. Ware het niet van de goede bediening zouden we dus geen 4, maar 3 sterren gegeven hebben.

Datum van bezoek: juli 2020

10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste jaren onze vaste stek bij een bezoek aan Oostende. Gewoon lekker eten en daarbij een ruime keuzekaart. Meer moet dat niet zijn!

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld

Leuke zaak vlak bij de haven. Menukaart met veel Italiaanse gerechten (pizza, pasta). Vlotte en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteitverhouding prima.

16 juni 2020 beoordeeld

Goede en vriendelijke service in een verzorgd etablissement met mooi uitzicht over Het Vissersplein en de vissershaven.

12 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Over het algemeen was het echt TOP!

Reizigers die Bistro't Zeezotje bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bistro't Zeezotje geweest? Deel je ervaringen!