Beoordeeld op 27 augustus 2021

Ontbijt. Misschien schuld van Corona. Maar bij aankomst blad invullen met wat je als ontbijt wil? En datzelfde blad wordt de duur van je verblijf gebruikt. Als je aandringt wordt het aangepast voor de dag erna. Dit voor een hotel dat gekend is voor zijn eccelente buffet (volgens eigen website). Dit systeem is minder dan matig. Zelfs geen granen, geen brood of rozijnenbrood. Alleen platte pistolets, wit, grof of licht grof. Pure winst voor hotelier. Betreffende het bed. Matras ligt goed, wel grote bobbel in midden van matras. Zodat ieder op zijn kant slaapt? Lakens te klein voor matras. Waterkoker is er ook. Moet je op de grond plaatsen want de kabel is te kort. Misschien een verlengkabel? Volgens website zijn er 780 kanalen op TV. Is voor ons niet nodig, en het zijn er +/- 50. Engels, Amerikaans, Duits en Frans; 2 VTM kanalen. Alle andere, VRT, Canvas, NL, enz is geblokkeerd. Kan hotelier blijkbaar niets aan doen?? Wordt geregeld door externe firma??

Kamertip: Beste een kamer aan achterzijde vragen. Voorzijde is erg rumoerig.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 3 juli 2021

Kom al jaren in dit hotel en voel me er elke keer weer 'thuis'. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam en dan neem je er de andere dingen (zoals geen airco) voor lief. Mijn bezoek daar is weer heel goed bevallen. Ook het ontbijt is prima en gezien de corona omstandigheden ook georganiseerd. Alleen maar lof.

Kamertip: Aan de straatkant meer geluid van buiten. Wil je het rustiger hebben, vraag dan naar een kamer aan de achterkant.
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 21 juni 2021

Vriendelijk onthaal. Kamers netjes maar met tapis-plain en dat rook niet fris. Het was er broeiend warm , geen airco, en kamers zijn zeer gehorig ! Hadden rustige kamer gevraagd doch lagen aan de straatkant met het nodig nacht en ochtendlawaai.
Ontbijt werd aan tafel geserveerd en is gemiddeld van kwaliteit : charcuterie- kaas assortiment en koffiekoeken voor smurfkes. Een schijfje citroen , niet in huis. Misschien bewust vanwege de corona dat men anders teveel moet weggooien ?Maar kom, alles was er. Bagage kon niet even voor 2 uurtjes in bewaring. Voor 1 nachtje is het wel ca va. Wel een top ligging voor strand en centrum.

Kamertip: Volgens de receptionist, kamer aan achterzijde op 6e étage
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 19 juni 2021

De kamer was proper opgemaakt, het bed was goed.
Bij het reserveren via een webformulier had ik duidelijk de vraag gesteld of ik na het uitchecken mijn bagage bij de desk kon achter laten zodat ik nog even van de zee kon genieten.
In praktisch alle hotels in het binnenland en buitenland heb ik die mogelijkheid gehad, maar ik vroeg er voor de goede orde expliciet naar.
De mail werd gewoonweg niet beantwoord!!
Vandaag, bij het uitchecken ben ik te weten gekomen waarom het antwoord uitgebleven is want het werd mij niet toegestaan wegens plaatsgebrek en werd naar het station doorverwezen.
De print van mijn mail lag bij het inchecken nochtans naast de baliebediende en nog werd ik niet geïnformeerd terwijl een ander verzoek van de mail wel werd besproken, dit ruikt naar misleiding!
Bij het inchecken moest ik al zeggen waarin ik de volgende ochtend zin heb als ontbijt.
Met lichte aandrang werd elke klant 2 pistolets aanbevolen (waarop ik niet inging).
Koffiekoekjes kwamen uit de diepvries, keizerpistolets waren nogal sponzig van textuur.
Er werd niet gevraagd of jouw ei hard- of zachtgekookt moest zijn.
Indien er buffet was zoals in andere hotels kon men zelf alles samenstellen.
Ik kan de vergelijking maken want ik verbleef in verschillende hotels aan de kust, onder meer die van de betere C- Hotels.
De service van Hofkamers vond ik gewoonweg slecht, helaas!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 22 maart 2021

Douche was zeer goed. Zeer ruime kamer maar die hadden we bewust zo gekozen. Helaas weigerde men onze koffertjes niet in bewaring te nemen vooraleer in te checken en na het uitchecken. Men was ook niet creatief om ondanks de noodzakelijke coronamaatregelen ons verblijf toch aangenaam te maken. Men vroeg bv 2 euro/p om een bestek te gebruiken. Dan maar sushi besteld zodat we met stokjes konden eten. 'S avonds werd ons mondeling gevraagd wat we als ontbijt wilden. De vragen werden gesteld aan een tempo van de finaleronde van 2 tot de 6° macht. Net niet "stop de tijd" gehoord. Allerminst aangenaam om zo een keuze te moeten maken. De TV werkte niet naar behoren (regelmatig haperend beeld). Tafeltje om aan te eten was niet proper laat staan ontsmet.

Kamertip: In coronatijd best een ruime kamer kiezen (Junior Suite)
Datum van verblijf: maart 2021