Ontbijt. Misschien schuld van Corona. Maar bij aankomst blad invullen met wat je als ontbijt wil? En datzelfde blad wordt de duur van je verblijf gebruikt. Als je aandringt wordt het aangepast voor de dag erna. Dit voor een hotel dat gekend is voor zijn eccelente buffet (volgens eigen website). Dit systeem is minder dan matig. Zelfs geen granen, geen brood of rozijnenbrood. Alleen platte pistolets, wit, grof of licht grof. Pure winst voor hotelier. Betreffende het bed. Matras ligt goed, wel grote bobbel in midden van matras. Zodat ieder op zijn kant slaapt? Lakens te klein voor matras. Waterkoker is er ook. Moet je op de grond plaatsen want de kabel is te kort. Misschien een verlengkabel? Volgens website zijn er 780 kanalen op TV. Is voor ons niet nodig, en het zijn er +/- 50. Engels, Amerikaans, Duits en Frans; 2 VTM kanalen. Alle andere, VRT, Canvas, NL, enz is geblokkeerd. Kan hotelier blijkbaar niets aan doen?? Wordt geregeld door externe firma??