Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 108
Agoda.comUS$ 109
eDreamsUS$ 108
StayForLong
Beoordeeld op 21 juni 2021

Vriendelijk onthaal. Kamers netjes maar met tapis-plain en dat rook niet fris. Het was er broeiend warm , geen airco, en kamers zijn zeer gehorig ! Hadden rustige kamer gevraagd doch lagen aan de straatkant met het nodig nacht en ochtendlawaai.
Ontbijt werd aan tafel geserveerd en is gemiddeld van kwaliteit : charcuterie- kaas assortiment en koffiekoeken voor smurfkes. Een schijfje citroen , niet in huis. Misschien bewust vanwege de corona dat men anders teveel moet weggooien ?Maar kom, alles was er. Bagage kon niet even voor 2 uurtjes in bewaring. Voor 1 nachtje is het wel ca va. Wel een top ligging voor strand en centrum.

Kamertip: Volgens de receptionist, kamer aan achterzijde op 6e étage
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 19 juni 2021

De kamer was proper opgemaakt, het bed was goed.
Bij het reserveren via een webformulier had ik duidelijk de vraag gesteld of ik na het uitchecken mijn bagage bij de desk kon achter laten zodat ik nog even van de zee kon genieten.
In praktisch alle hotels in het binnenland en buitenland heb ik die mogelijkheid gehad, maar ik vroeg er voor de goede orde expliciet naar.
De mail werd gewoonweg niet beantwoord!!
Vandaag, bij het uitchecken ben ik te weten gekomen waarom het antwoord uitgebleven is want het werd mij niet toegestaan wegens plaatsgebrek en werd naar het station doorverwezen.
De print van mijn mail lag bij het inchecken nochtans naast de baliebediende en nog werd ik niet geïnformeerd terwijl een ander verzoek van de mail wel werd besproken, dit ruikt naar misleiding!
Bij het inchecken moest ik al zeggen waarin ik de volgende ochtend zin heb als ontbijt.
Met lichte aandrang werd elke klant 2 pistolets aanbevolen (waarop ik niet inging).
Koffiekoekjes kwamen uit de diepvries, keizerpistolets waren nogal sponzig van textuur.
Er werd niet gevraagd of jouw ei hard- of zachtgekookt moest zijn.
Indien er buffet was zoals in andere hotels kon men zelf alles samenstellen.
Ik kan de vergelijking maken want ik verbleef in verschillende hotels aan de kust, onder meer die van de betere C- Hotels.
De service van Hofkamers vond ik gewoonweg slecht, helaas!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 22 maart 2021

Douche was zeer goed. Zeer ruime kamer maar die hadden we bewust zo gekozen. Helaas weigerde men onze koffertjes niet in bewaring te nemen vooraleer in te checken en na het uitchecken. Men was ook niet creatief om ondanks de noodzakelijke coronamaatregelen ons verblijf toch aangenaam te maken. Men vroeg bv 2 euro/p om een bestek te gebruiken. Dan maar sushi besteld zodat we met stokjes konden eten. 'S avonds werd ons mondeling gevraagd wat we als ontbijt wilden. De vragen werden gesteld aan een tempo van de finaleronde van 2 tot de 6° macht. Net niet "stop de tijd" gehoord. Allerminst aangenaam om zo een keuze te moeten maken. De TV werkte niet naar behoren (regelmatig haperend beeld). Tafeltje om aan te eten was niet proper laat staan ontsmet.

Kamertip: In coronatijd best een ruime kamer kiezen (Junior Suite)
Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021

Ondanks corona werd alle moeite gedaan om een lekker ontbijt naar jouw keuze op de kamer te krijgen. Waar er normaal gezien geen avondeten gegeven wordt, kan je nu kiezen uit een, weliswaar beperkte, menukaart. Zo hoef je niet verplicht op zoek naar avondeten. Anderzijds mag je altijd gerechten van andere restaurants laten leveren of zelf gaan uithalen en op de kamer eten.
Kamer is netjes, niets op aan te merken. Zeer gastvrije mensen.

Kamertip: Junior Suite is iets ruime, beter om te ontbijten en heeft zijdelings zicht op zee
Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 18 februari 2021

Werden zeer vriendelijk onthaalt door de lieve dame, deze gaf ons tijdens ons hele verblijf een warm gevoel. De kamers waren beetje klein maar goed in orde en alles wat er moest zijn. Ontbijt was goed verzorgd. 1 minpuntje was dat het moeilijk was om deze te benuttigen, het tafeltje was te laag en te klein om met 2 aan te zitten. Ligging was trouwens ideaal! Dichtbij winkels, park voor te wandelen, dichtbij de zee en het station

Datum van verblijf: februari 2021